اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر خبر داد

حضور تیم‎های رباتیک مهدیشهر در مسابقات بین‎المللی امیرکبیر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر از موفقیت در اخذ تأییدیه فنی تیم رباتیک این واحد دانشگاهی جهت حضور در مسابقات بین‎المللی امیرکبیر خبر داد.

حضور تیم‎های رباتیک مهدیشهر در مسابقات بین‎المللی امیرکبیر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مهدیشهر، عبدالله جعفری‎چاشمی، سرپرست شورای رباتیک این واحد دانشگاهی افزود: تیم‎های رباتیک مین‎یاب و work@ این دانشگاه موفق به اخذ تأییدیه فنی و مجوز حضور در مسابقات شدند.

وی اضافه کرد: این مسابقات از معتبرترین مسابقات رباتیک محسوب شده و تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر به عنوان تنها نماینده منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه تیم‎های صاحب نامی همچون دانشگاه‎های امیرکبیر، شریف و قزوین موفق به اخذ مجوز تأیید فنی برای حضور در مسابقات شده است.

جعفری‎چاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف‎گزاری شورای رباتیک دانشگاه، حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی برزیل است که البته این تنها بخشی از اهداف شورای رباتیک در حوزه مسابقات است و فعالیت‎های دیگری خارج از حوزه مسابقات در حال شکل‎گیری و انجام است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در پایان افزود: در همین راستا آموزش و نشر این علم در استان سمنان، عقد تفاهم‎نامه با نهادهای علمی، امضای همکاری‎های متقابل دانشگاه و صاحبان صنایع در زمینه مکانیزاسیون و خطوط تولید رباتیکی از دیگر فعالیت‎های صورت گرفته در این دانشگاه است.

تیم رباتیک مهدیشهر پیش از این توانسته بود در مسابقات بین‎المللی ایران اپن که 16 تا 18 فروردین امسال در تهران برگزار شد موفق به کسب مقام دوم کشوری و در مسابقات ملی موش‎های هوشمند در تبریز مقام قهرمانی را از آن خود کند.

انتهای پیام/2249/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول