اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی کرمانشاه عنوان کرد

بازدید 450 هزار نفری کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تاکنون 450 هزار نفر از سراسر ایران اسلامی از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

بازدید 450 هزار نفری کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی کرمانشاه

علی یوسفی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تعداد 60 هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور عمومی شامل اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها را در 6 ماهه نخست سال جاری اسکان داده‌ایم.

وی افزود: استان کرمانشاه با توجه به دارا بودن زیرساخت‌های قوی در زمینه اسکان زائران راهیان نور و بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی، هر ساله میزبان خیل عظیمی از علاقه‌مندان به موضوعات مربوط به دفاع مقدس است.

به گفته مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه، تاکنون 450 هزار نفر از سراسر ایران اسلامی از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور از 13 مهرماه سال‌جاری آغاز شد، گفت: برای نخستین بار این اردوها به مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه می‌آیند.

وی با بیان اینکه تاکنون اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از استان‌های تهران، گیلان، سمنان و همدان وارد استان کرمانشاه شده‌اند، افزود: تاکنون 15 هزار دانش‌آموز از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کرده‌اند.

یوسفی‌راد در خصوص برنامه‌های اجرایی برای دانش‌آموزان، افزود: اجرای نمایش رزمی فرهنگی «با افلاکیان»، نمایشگاه‌های جلوه‌های ایثار، برنامه‌های فرهنگی، روایت راوی، حضور روحانی برای پاسخگویی به مسائل شرعی، اهدای بسته فرهنگی و فلش کارت با عکس شهدای دانش‌آموز، بازدید از مناطق عملیاتی، برگزاری مسابقات و... در این اردوها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2700/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول