اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

پیشکسوتان در خاکریز نخست دفاع از ارزش‌ها هستند

فرمانده سپاه عاشورا پیشکسوتان را در خاکریز نخست دفاع از ارزش‌ها دانست و گفت: جوانان بی‌تردید با اتکا به این پشتوانه‌های مستحکم می‌توانند از میراث معنوی شهدا نگهبانی کنند.

پیشکسوتان در خاکریز نخست دفاع از ارزش‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، عسکر کریمیان در همایش پیشکسوتان سپاه عاشورا با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپاهیان، آنها را افرادی دلسوز، خادم، متعهد و ولایتمدار عنوان اظهار کرد: وجه تمایز سپاه با دیگر مجموعه‌های نظامی دنیا، در نیرو محوری بودن آن است.

وی با بیان اینکه سپاهیان با انگیزه مادی وارد سپاه نمی‌شوند، افزود: نیروهای سپاهی با انگیزه معنوی و روحانی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گام برداشته و با بازنشستگی، تکلیف الهی از آنها برداشته نمی‌شود.

کریمیان از رسالت محوری و تکلیف‌مداری به عنوان دیگر شاخصه سپاه و بسیج نام برد و ادامه داد: نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با بازنشستگی از بین نرفته و پیشکسوتان با حضور معنوی و فیزیکی خود در صحنه‌های مختلف رسالت محوری و تکلیف‌مداری خود را نشان می‌دهند.

پیشکسوتان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند

حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در سخنانی برگزاری این همایش را توفیق الهی دانست و گفت: پیشکسوتان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند.

همایش پیشکسوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، با حضور پیشکسوتان، مسئولان و کارکنان این نهاد، در حسینیه سپاه عاشورا برگزار شد.

انتهای پیام/60001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول