اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک:

دانش‌آموزان در گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب نقش مؤثری دارند

مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک گفت: دانش‌آموزان در گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در بین خانواده، دوستان و اقوام خود می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

دانش‌آموزان در گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین طالب‌بیگی بعد از ظهر امروز در جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» در بین دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی و مسئولان مدرسه سماء شهر اراک، اظهار داشت: آب بزرگ‌ترین و ارزشمندترین نعمتی است که خداوند به بشر ارزانی داشته و بدون آن امکان زندگی وجود نخواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت آب، ادامه داد: حفظ و نگهداری از آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه باید در حفظ و نگهداری این نعمت خدادادی خود را سهیم بدانند.

طالب‌بیگی خاطرنشان کرد: هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند به عنوان یکی از حامیان آب در بین خانواده‌های خود فرهنگ مصرف بهینه آب را گسترش داده و روش‌های مصرف درست آب را به افراد خانواده خود یادآوری کنند.

مدیر منطقه یک امور آب و فاضلاب اراک تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید در امر صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب ایفای نقش کنند و با نحوه صحیح مصرف آب آشنا شوند.

در این مراسم همزمان با فراگرفتن واژه آب به عنوان نخستین واژه در کتاب درسی دانش‌آموزان اول ابتدایی، برنامه‌های متنوعی همچون اجرای نمایش و سرود با موضوع آب توسط دانش‌آموزان اجرا شد.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول