اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز:

واحدهای غیرمجاز نانوایی در استان البرز تعیین تکلیف می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز بر شناسایی واحدهای غیرمجاز نانوایی در سطح این استان تأکید کرد و گفت: این واحدها تعیین تکلیف خواهند شد.

واحدهای غیرمجاز نانوایی در استان البرز تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد مظفری ظهر امروز در جلسه شورای آرد و نان این شهرستان اظهار کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده، تعیین تکلیف واحدهای نانوایی غیرمجاز باید ظرف مدت 10 روز صورت گیرد.

وی ادامه داد: کارشناسان ذی‌ربط در این امر باید راهکارهای مناسب را به منظور شناسایی تخلفات و نوع عملکرد این واحدها به این معاونت گزارش دهند.

مظفری با تأکید بر این‌که سیمای آرد و نان در البرز در کارگروهی تخصصی بررسی می‌شود، افزود: برای بهبود وضعیت نان در استان البرز باید راهکارهای اساسی اندیشیده شود و تحقق این امر نیازمند کار تخصصی است.

معاونت برنامه‌ریزی استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از راهکارهای بهبود بخشیدن به کیفیت نان را اقتصادی‌شدن کسب و کار واحدهای نانوایی عنوان کرد و ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای صنفی نان در سطح استان عامل بسیار مهمی است که می‌تواند علاوه بر افزایش کیفیت به سود اقتصادی نیز منجر شده و رقابت را در میان فعالان این حوزه افزایش دهد.

*نان‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز با انتقاد از کیفیت بد نان‌های تولیدشده، اظهار کرد: هم‌اکنون نان‌هایی که به دست مردم می‌رسند از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و بسیاری از شهروندان از این موضوع گلایه‌مند هستند.

مظفری بر تمرکز و برنامه‌ریزی‌ برای تولید نان صنعتی تأکید کرد و گفت: حرکت به سوی تولید نان صنعتی از جمله راهکارهایی است که می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی اعمال سیاست‌های تشویقی را به منظور ترغیب واحدهای نانوایی در سطح استان البرز مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش نظارت‌ها، رعایت مواردی همچون نصب قیمت در واحدهای نانوایی، رعایت نکات بهداشتی، برخورد و اعمال قانون درباره واحدهای کم‌فروش، گرانفروش و ... از مهم‌ترین مسائلی است که فعالان در این عرصه باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول