اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

منشور اخلاقی ورزشکاران تنظیم شده است/ حضور سیاسیون با سیاسی کردن ورزش تفاوت دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: منشور اخلاقی ورزشکاران را با کمک سازمان بسیج ورزشکاران تنظیم کرده‌ایم.

منشور اخلاقی ورزشکاران تنظیم شده است/ حضور سیاسیون با سیاسی کردن ورزش تفاوت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: از مهدی سلیمی با توجه به اینکه فرماندار شهرستان فریدون‌شهر است و قبول زحمت کرده و مسئولیت هیئت اسکی استان اصفهان را تقبل کرده، تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: در این 15 ماه بیش از 20 مجمع برگزار کردیم که این موضوع، تلاش‌های همکاران را در اداره کل می‌رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان به اندازه فدراسیون‌های ورزشی هیئت ورزشی دارد و در تمام استان بالغ بر 802 هیئت ورزشی فعال است.

وی ادامه داد: برخلاف اینکه سرانه ورزشی استان بسیار پایین است، در بخش قهرمانی یکی از سکو‌های نخست تا سوم کشور به این استان اختصاص دارد که این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جواهری تاکید کرد: از آقای سلیمی که در حال برطرف کردن نقایص پیست فریدون‌شهر است، تشکر می‌کنم و امیدوارم با تکمیل این پیست وی بتواند یادگاری خوبی برای جوانان باقی بگذارد.

وی افزود: در سطح استان 300 پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد که اکثر آنها 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ و در حال حاضر این پروژه‌ها به 100 میلیارد تومان بودجه نیاز دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 280 پروژه در اختیار مجمع خیرین ورزش‌یار قرار گرفته است که این مجمع نسبت به مدیریت این پروژه‌ها اقدام م‌کند و پنج پروژه نیز امروز آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به بخش بانوان اظهار کرد: در این بخش نیز کار‌هایی صورت گرفته است، چرا که خواهان عدالت هستیم و بیشتر قهرمانان ما از بانوان هستند.

جواهری ادامه داد: حضور سیاسیون در ورزش با سیاسی کردن ورزش تفاوت دارد و زمانی هم که آقای هاشمی‌طبا رئیس سازمان تربیت بود، گفت از سیاسیون در رأس فدراسیون‌ها استفاده کنید تا بتوانیم از ظرفیت این افراد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و قهرمان‌پروری باید در دستور کار ورزشکاران قرار بگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر منشور اخلاقی را با کمک سازمان بسیج ورزشکاران تنظیم کرده‌ایم.

انتهای پیام/63020/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول