اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اهتمام بیشتر کانون‌های مساجد به سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: فعالیت‌های فرهنگی هنری در قالب کانون‌های مساجد تاثیرگذاری بسیاری دارد و باید سرمایه‌گذاری‌ها بر روی نسل جوان بیشتر شود.

اهتمام بیشتر کانون‌های مساجد به سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد آتش‌زر ظهر امروز در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه مساجد گفت: در مبانی دینی ما مسجد در محوریت انجام امور قرار داشته ولی امروز کمتر به این جایگاه توجه شده است.

وی با اشاره به این‌که در ساخت شهرک‌های اقماری در قم به مساجد توجه لازم صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این مناطق آخرین محلی که ساخته می‌شود مساجد است در حالی که باید ساخت مساجد در توسعه شهری در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:‌ در شرایط کنونی دیدگاه‌ها نسبت به مسجد با گذشته متفاوت شده است؛ در گذشته حضور کودکان در مساجد را امری اشتباه تصور می‌کردند ولی امروز این دیدگاه تغییر کرده و تلاش می‌شود که کودکان جذب مساجد و فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی شوند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: فعالیت‌های فرهنگی هنری در قالب کانون‌های مساجد تاثیرگذاری بسیاری دارد و باید سرمایه‌گذاری‌ها بر روی نسل جوان بیشتر شود.

آتش‌زر با تقدیر از خدمات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ و هنر بر مبنای دین اقدامی ماندگار و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول