اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

صدای شکسته شدن استخوان‌های شیطان بزرگ به گوش می‌رسد

در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای ضمن تبریک این هفته آورده است: امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های شیطان بزرگ به گوش می‌رسد.

صدای شکسته شدن استخوان‌های شیطان بزرگ به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در این بیانیه می‏خوانیم: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه ماندگار دانش‌آموزان بسیجی شهیدی همچون محمدحسین فهمیده، محمدرضا حسینی و کوچک‌ترین دانش‌آموز شهید حسن رجبیان‎سورچه و 36 هزار لاله لایق گلستان انقلاب اسلامی از یک سو، نشان‎دهنده دانش و باور پیروزی‌های درخشان سرزمین عشق و عرفان و تعالی، ایران عزیز از سوی دیگر است که بار دیگر در تلألو صمیمیت و درخشش اراده آینده‎سازان انقلاب اسلامی فرا می‌رسد و مشام جان میلیون‎ها دانش‌آموز را عطرآگین می‌کند.

بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود در آستانه ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر ماهی که قدرت باطل را تا ابد محکوم و داغ باطل را بر جبهه ستم‎کاران و حکومت شیطانی زد، ماهی که شکست ابرقدرت‏ها را مقابل کلمه حق به ثبت رساند و ماهی که امام مسلمانان راه مبارزه با ستم‎کاران تاریخ را به ما آموخت.

همچنین اعلام می‌دارد: چگونه می‌توانیم ذلت ارتباط با کشوری را بر دوش بکشیم که ده‌ها سال است همواره با اقدامات شرورانه خود قصد تحقیر این ملت را داشته است.

آیا دانشمندان غیور این مرز و بوم طعمه دسایس همین روباه مکار نشده‌اند؟ آیا باید بگذاریم که قاتلان دانشمندان و خدمت‌گزاران این  سرزمین به آسانی با خدعه و نیرنگ وارد این سرزمین شوند؟

امسال برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در حالی برگزار می‌شود که صدای شکسته شدن استخوان‌های شیطان بزرگ به گوش می‌رسد و ضجه‌های آغازین دوره پایان حیات ننگین، آن را شنیدنی کرده است.

ما دانش‌آموزان بسیجی در پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران را محکوم به شکست می‌دانیم و اعلام می‌کنیم ملتی که در سخت‌ترین شرایط با اهدای خون بهترین فرزندان خود، سربلند از میدان جهاد کوچک بیرون آمده است به یقین مقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه‌های تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سرتسلیم فرو نخواهد آورد و همواره از عزت و اسلام خویش و به خصوص نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان بر عهده گرفته است دفاع خواهیم کرد.

قلب‌های روشن و پاک میلیون‌ها دانش‌آموز بسیجی، همچنان لبریز از عشق و ارادت به ولی امر زمان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‏ای است و همچون شهیدان اسوه و راهنمای خویش همواره بر این میثاق مستحکم پایداریم.

تمامی دانش‌آموزان ایران اسلامی و به خصوص بسیجیان، تلاش بی‌امان برای تعالی همه جانبه کشور را تکلیف خویش می‌دانند و همواره در تمامی صحنه‌های علمی، نوآوری، سازندگی، کمک‌رسانی و سایر عرصه‌ها اراده تأثیرگذار خود را نشان داده و خواهند داد.

دانش‌آموزان بسیجی بار دیگر قلب‌های سرشار از مهربانی خود را تقدیم مسئولان عالی رتبه نظام اسلامی می‌کنند که بی‎شائبه، تدابیر و دستورهای ولی امر را تکلیف خویش قلمداد می‌کنند و پرتلاش، با حفظ اصول اساسی انقلاب مقابل دشمنان و بیگانگان، برای تحکیم وحدت درون ملت و تعالی جامعه اسلامی همت می‌گمارند.

دانش‌آموزان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یک‎صدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوان‎مردانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‎خوار و اسرائیل غاصب جنایت‎کار اعلام کرده و معتقدند با اتکا به تدابیر راه‎گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و بهره‌گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس در اجرای اقتصاد مقاومتی مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی استکبار زده خواهد شد.

«دشمنان این مرز و بوم بدانند ما حماسه‎سازان امر رهبری امام خامنه‎ای عزیز آینده‎سازان فردای ایران عزیزمان خواهیم بود و با ایمان راسخ و قلم شجاعت ادامه‎دهنده راه دوستان شهیدمان هستیم».

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول