اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مسئولان، خبرنگاران را به سانسور خبری تهدید نکنند

امام جمعه پلدختر گفت:‌ از وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه انعکاس مشکلات و بیان دغدغه‎های مردم است و مسئولان نباید آنها را تهدید به سانسور خبری کنند.

مسئولان، خبرنگاران را به سانسور خبری تهدید نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان پلدختر با بیان اینکه اگر خبرنگاری به وظیفه خود در انعکاس مشکلات شهرستان عمل کرد، نباید مورد تهدید مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: اگر در مواردی خبرنگاری از مسئولی انتقاد بی‎مورد و خلاف واقع انجام داد، آن مسئول می‎تواند از طریق قانون پیگیری کند، نه اینکه خبرنگار را مورد تهدید قرار دهد.

وی افزود: شهرستان پلدختر دارای مشکلات عدیده‎ای است که با انعکاس درست آن توسط رسانه‎ها مسئولان استانی و کشوری در جریان این کمبودها و مشکلات قرار می‎گیرند.

لروند با گلایه از عدم توجه استانداران قبلی به پلدختر گفت:‌ در سال 84 بر اثر سیلاب دیوارهای ساحلی پلدختر و پل مرکزی تخریب شده، ولی متاسفانه ساخت آنها نیمه کاره به امان خدا رها شده است.

امام جمعه پلدختر خطاب به استاندار جدید با بیان اینکه دیوارهای ساحلی همان شکلی که ایشان به عنوان معاون عمرانی استاندار لرستان بودند، باقی مانده است، اظهار داشت: مردم از جنابعالی انتظار دارند به پلدختر بیشتر توجه شود، چراکه در این چند ساله مورد بی‎لطفی مسئولان استانی قرار گرفته است.

حجت الاسلام لروند در پایان با تشکر از خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر به خاطر توجه به خواسته‎های مردم گفت: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‎هایی است که در پلدختر به خوبی به وظایف خود عمل می‎کند و مردم هم از این خبرگزاری رضایت دارند.

انتهای پیام/85009/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول