اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود کمبود امکانات

تیم شیرجه استان مرکزی موفق به کسب رتبه پنجم کشور شد

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان مرکزی گفت: با تمام کاستی‌ها و کمبودها تیم شیرجه استان مرکزی موفق به کسب رتبه پنجم در مسابقات قهرمانی کشور شد.

تیم شیرجه استان مرکزی موفق به کسب رتبه پنجم کشور شد

مجید شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر کاستی‌های بسیاری در بخش شنا و شیرجه در استان وجود دارد، این در حالی است که انتظارات و توقعات از این رشته بالا، اما توجه‌ها و کمک‌ها بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه استخرهای سطح استان از لحاظ تجهیزات تخته شیرجه از امکانات پایینی برخوردار هستند، تصریح کرد: مهر ماه امسال تیم شیرجه نونهالان زیر 11 سال را به مسابقات قهرمانی شیرجه کشور اعزام کردیم، در شرایطی که هیچ کدام از استخرهای استان به استثنای استخر ماشین‌سازی از امکانات تخته شیرجه برخوردار نیستند و شیرجه‌روها تخته‌ای برای تمرین نداشتند، هیچ کدام نتوانستند مدالی برای استان کسب کنند که البته با این شرایط دست‌یابی به مدال و رتبه در این مسابقات دور از انتظار بود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان مرکزی گفت: هم اکنون تنها استخر ماشین‌سازی دارای سکو است که ارتفاع سکوی‌های آن هم سه تا پنج متر می‌باشد که آن هم استاندارد نیست و شیرجه‌روها نمی‌توانند در آن به تمرین بپردازند که جا دارد در این فرصت از مسئولان این استخر به دلیل همکاری بسیار خوب با هیئت شنا قدردانی کنم.

شمسی با بیان اینکه با تمام کاستی‌ها و کمبودها تیم شیرجه استان مرکزی موفق به کسب رتبه پنجم در مسابقات قهرمانی کشور شد، اظهار کرد: در مجموع باید گفت؛ امکانات سخت‌افزاری در این رشته به گونه‌ای نیست که بتوان تمرینات کیفی خوبی را انجام داد که این مشکل باید برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام تیم رده سنی 15 سال به بالا به مسابقات شنای قهرمانی کشور در بخش مسافت کوتاه بیان داشت: این مسابقات برای استان جنبه تدارکاتی داشت تا بتواند با کسب تجربه در این رقابت‌ها خود را برای مسابقات مسافت بلند که قرار است اواخر آبان ماه در تهران برگزار شود، آماده کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان مرکزی در ادامه برگزاری دو کلاس آموزشی داوری درجه دو در بخش آقایان و بانوان، برگزاری کلاس مربیگری درجه سه واترپلو و درجه سه مربیگری شنا ویژه آقایان و برگزاری یک دوره کلاس درجه سه موزون ویژه بانوان را از برنامه‌های آتی این هیئت عنوان کرد.

انتهای پیام/87009/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول