اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

رسالت اصلی دانشگاهیان انسان‎سازی است

امام جمعه مهدیشهر گفت: رسالت اصلی دانشگاهیان، انسان‎سازی است و باید به این امر توجه شود.

رسالت اصلی دانشگاهیان انسان‎سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی در دیدار با مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر ضمن تبریک عید سعید غدیر بیان داشت: واقعه غدیر نقش سرنوشت‎سازی در مسیر آینده اسلام داشته و غدیر پاسخی به نیاز انسان‎های معاصر است که بخشی از این نیازها شامل شناخت، سبک زندگی، نیاز به نور و نیاز به حمایت ائمه اطهار (ع) است.

بارانی رسالت اصلی دانشگاهیان را انسان‎سازی دانست و با تمجید از فعالیت‎های صورت گرفته در حوزه پژوهش از جمله کسب قهرمانی و نائب قهرمانی در سه مسابقه اخیر (موش‎های هوشمند تبریز، ایران اپن و المپیاد رباتیک کشور) بیان داشت: با توجه به این که دانشگاه در شهری که منتسب به نام نامی امام زمان (عج) فعالیت دارد، باید در مسائل فرهنگی هم نمونه و موجب افتخار باشد.

در ابتدای این دیدار، عبداالله جعفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، ضمن ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در حوزه‎های آموزشی، دانشجویی، اداری مالی، عمرانی و پژوهشی بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در استان سمنان تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در چهار حوزه‌ فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اداری- مالی فعالیت دارد که در حوزه‌ پژوهشی مفتخر به کسب چندین مقام برتر در علم رباتیک شده است.

جعفری درباره دیگر فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در حوزه رباتیک گفت: مرکز تحقیقات رباتیک منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد مهدیشهر در این دانشگاه راه‎اندازی شده است تا زمینه‎های لازم جهت نشر بهتر این علم در منطقه صورت پذیرد. 

حجت‎الاسلام والمسلمین مجید برزگر مسئول دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر در این دیدار با اشاره به فعالیت‎های حوزه فرهنگی این واحد، طراحی و اجرای برنامه‎های قرآنی و مذهبی، جشنواره‎ها و همایش‎های فرهنگی را از جمله فعالیت‎های واحد برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر آمادگی دارد، متناسب با نیازهای فرهنگی استان سمنان، برنامه‎های متنوعی را با همکاری دستگاه‎های استانی و شهرستانی به اجرا درآورد.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول