اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال سلماس خبر داد

برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در سلماس

رئیس هیئت فوتبال سلماس از برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در سلماس خبر داد.

برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در سلماس

اسکندر بنفشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی داوری درجه 3 فوتبال با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان آذربایجان غربی در سلماس در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این کلاس داوری درجه 3 فوتبال به مدت شش روز با حضور 20 نفر شرکت کننده از شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان آذربایجان غربی از روز پنجم آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان سلماس برگزار می‌شود.

بنفشه گفت: این کلاس آموزش داوری زیر نظر مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی هیئت فوتبال استان و شهرستان به میزبانی شهرستان سلماس در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز آذربایجان غربی به پرورش داورانی توانمند و کارآمد در رشته فوتبال این دوره با هدف تربیت نسل جدید داوری فوتبال استان و به منظور قضاوت در بازی‌های فوتبال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال سلماس افزود: شرکت‌کنندگان در این کلاس آموزشی با آخرین قوانین داوری رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار فوتبال آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: در پایان این دوره افراد قبول شده از آزمون، موفق به اخذ کارت داوری درجه 3 از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

انتهای پیام/61001/صا10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول