اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد صورت می‌گیرد

برپایی نشست‌های فوق‌برنامه کتابخوانی در حاشیه نمایشگاه کتاب مشهد

نشست‌های فوق‌برنامه کتاب و کتابخوانی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران هر شب در مشهد برگزار می‌شود.

برپایی نشست‌های فوق‌برنامه کتابخوانی در حاشیه نمایشگاه کتاب مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اظهار کرد: برگزاری کارگاه تقویت حافظه، کارگاه آموزشی فرهنگ جهادی، شب شعر برکه و دریا ویژه غدیر و رونمایی کتاب سرمه در چشم غزل از جمله برنامه‌ها در دومین روز نمایشگاه بود.

حسن فریبرز‌راد با اشاره به برنامه‌های روز سوم در نمایشگاه کتاب افزود: کارگاه افزایش سرعت در خواندن و تندخوانی، نشست آشنایی با مرمت اسناد، نقد و بررسی کتاب نگاهی به جغرافیای تاریخی شهر مشهد و رونمایی و گفت‌وگو با نویسنده کتاب یک فرمانده از برنامه‌های روز سوم در نمایشگاه کتاب بود که با حضور مردم، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین روز دوشنبه 6 آبان‌ماه برنامه‌هایی همچون نشست تخصصی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، کارگاه آموزشی سبک زندگی، نقد و بررسی کتاب روایت دلبری، رونمایی و گفت‌وگو با نویسنده مجموعه داستان‌های شاهنامه را خواهیم داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد اضافه کرد: کارگاه آموزش مهارت‌های مطالعه، کارگاه ادبیات کودک و نوجوان، نقد و بررسی کتاب شمشیر و جغرافیا و رونمایی و گفت‌وگو با نویسنده اثر اسب حنایی از جمله برنامه‌های پنجمین روز نمایشگاه کتاب مشهد خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی ششمین روز نمایشگاه کتاب مشهد گفت: برگزاری کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به حجاب، کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به جمعیت و آینده‌پژوهی، نقد و بررسی خواب‌های مکتوب و رونمایی و گفت‌و‌گو با نویسنده اثر صد سال تئاتر را در روز چهارشنبه هشت آبان‌ماه خواهیم داشت.

فریبرز‌راد گفت: برپایی کارگاه آشنایی با روند صدور فیبا با حضور ناشران، کارگاه آشنایی با کتابخانه‌های دیجیتالی و شب شعر آزاد «قفسه شعر» از جمله برنامه‌های هفتمین روز نمایشگاه کتاب مشهد است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول