به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی با حضور در جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع این شرکت از تلاشهای دبیر و اعضای این کمیته در ارتقای جایگاه شرکت گاز استان سمنان در ارزیابی سال 91 دستگاههای اجرایی استان سمنان تقدیر به عمل آورد.
وی نزول آیات قرآن کریم را متناسب با نیازهای فطری انسان دانست و افزود: بر این اساس شایسته است که هر یک از ما خودمان را خادم صادق مردم بدانیم؛ زیرا بر اساس روایات متعدد، خداوند اگر کسی را دوست داشته باشد او را محل مراجعه مردم قرار میدهد و همه کارکنان باید این موهبت الهی را محترم بشمارند.
جراحی افزود: توجه داشته باشید که ارزیابی مجموعهای از عملکردها را شامل میشود بنابراین با توجه خاص به رفتار کارکنان و برگزاری کلاسهای آموزشی مرتبط به ارتقای شاخصههای رفتاری کارکنان کمک کنید و همه کارکنان نیز باید همسو و هم جهت با اهداف کمیته یعنی تکریم شایسته ارباب رجوع تلاش کنند تا رضایت آحاد مردم که همان رضایت حق تعالی است تحقق پیدا کند.
در این جلسه همچنین رئیس روابط عمومی و دبیر کمیته تکریم ارباب رجوع شرکت گاز استان سمنان با ارائه گزارشی از روند تشکیل جلسات و اجرای مصوبات این کمیته، حمایتهای مدیریت شرکت گاز استان سمنان در ارتقای 23 رتبهای جایگاه شرکت گاز استان سمنان در بین دستگاههای اجرایی طی سه سال گذشته را حائز اهمیت برشمرد.
وی افزود: همانگونه که رسول اکرم (ص) فرمودهاند «هر کس برادر مسلمان خود را با کلمه لطفآمیز تکریم کند و غم او را بزداید، همواره در سایه جاودان لطف الهی است» ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری از طریق نهادینه کردن فرهنگ سازمانی از اهداف تشکیل کمیتههای تکریم در ادارات است و بر این اساس نیز کمیته تکریم ارباب رجوع شرکت گاز استان سمنان بر مشارکتجویی کارکنان در این امر خداپسندانه تأکید و تمامی تلاش خود را بر ایجاد اعتماد متقابل در آحاد مردم شریف استان سمنان به عنوان سرمایههای اجتماعی از طریق ارتقای سطح مقبولیت و اثربخشی کارکردها معطوف داشته است.
انتهای پیام/2249/ط/د1000