اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تاکید کرد

تکریم شایسته ارباب رجوع در شرکت گاز استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: تکریم شایسته ارباب رجوع به ویژه در صنعت گاز باید در دستور کار قرار گیرد.

تکریم شایسته ارباب رجوع در شرکت گاز استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی با حضور در جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع این شرکت از تلاش‎های دبیر و اعضای این کمیته در ارتقای جایگاه شرکت گاز استان سمنان در ارزیابی سال 91 دستگاه‎های اجرایی استان سمنان تقدیر به عمل آورد.

وی نزول آیات قرآن کریم را متناسب با نیازهای فطری انسان دانست و افزود: بر این اساس شایسته است که هر یک از ما خودمان را خادم صادق مردم بدانیم؛ زیرا بر اساس روایات متعدد، خداوند اگر کسی را دوست داشته باشد او را محل مراجعه مردم قرار می‎دهد و همه کارکنان باید این موهبت الهی را محترم بشمارند.

جراحی افزود: توجه داشته باشید که ارزیابی مجموعه‎ای از عملکردها را شامل می‎شود بنابراین با توجه خاص به رفتار کارکنان و برگزاری کلاس‎های آموزشی مرتبط به ارتقای شاخصه‎های رفتاری کارکنان کمک کنید و همه کارکنان نیز باید هم‌سو و هم جهت با اهداف کمیته یعنی تکریم شایسته ارباب رجوع تلاش کنند تا رضایت آحاد مردم که همان رضایت حق تعالی است تحقق پیدا کند.

در این جلسه همچنین رئیس روابط عمومی و دبیر کمیته تکریم ارباب رجوع شرکت گاز استان سمنان با ارائه گزارشی از روند تشکیل جلسات و اجرای مصوبات این کمیته، حمایت‎های مدیریت شرکت گاز استان سمنان در ارتقای 23 رتبه‎ای جایگاه شرکت گاز استان سمنان در بین دستگاه‎های اجرایی طی سه سال گذشته را حائز اهمیت برشمرد.

وی افزود: همان‎گونه که رسول اکرم (ص) فرموده‎اند «هر کس برادر مسلمان خود را با کلمه لطف‎آمیز تکریم کند و غم او را بزداید، همواره در سایه جاودان لطف الهی است» ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری از طریق نهادینه کردن فرهنگ سازمانی از اهداف تشکیل کمیته‎های تکریم در ادارات است و بر این اساس نیز کمیته تکریم ارباب رجوع شرکت گاز استان سمنان بر مشارکت‎جویی کارکنان در این امر خداپسندانه تأکید و تمامی تلاش خود را بر ایجاد اعتماد متقابل در آحاد مردم شریف استان سمنان به عنوان سرمایه‎های اجتماعی از طریق ارتقای سطح مقبولیت و اثربخشی کارکردها معطوف داشته است.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول