اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح گذر امام علی بوشهر تا آخر هفته

استاندار بوشهر گفت: گذر 75 متری امام علی بوشهر که از آرزوهای دیرینه مردم استان بود تا پایان هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

افتتاح گذر امام علی بوشهر تا آخر هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند امشب در جمع خانواده‌های کارکنان استانداری بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار با بیان اینکه رشد و توسعه استان مدیون تلاش شبانه‌روزی کارکنان است، افزود: اگر امروز استان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و پروژه‌ها یکی پس از دیگری افتتاح می‌شوند همه مدیون تلاش کارکنان دولت است.

وی با اشاره به افتخارات استان بوشهر ابراز داشت: بوشهر متعلق به همه ایرانیان است و اگر نام بوشهر با خلیج فارس عجین شده و اگر خود را پایتخت انرژی و قطب اقتصادی کشور می‌دانیم و اگر بوشهر را قطعه‌ای از بهشت ایران می‌دانیم در واقع وظیفه همه ما سنگین‌تر می‌شود و باید شبانه‌روزی کار کنیم و از حرکت نایستیم تا روند توسعه متوقف نشود.

استاندار بوشهر افزود: هر روز در شهرستان‌ها شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های ارزشمندی برای رفاه و آسایش مردم هستیم و می‌طلبد با برنامه‌ریزی بیشتر و اراده محکم‌تر این مسیر را تداوم ببخشیم.

حسنوند یادآور شد: تا ثانیه آخر که در این استان هستم کار و کار و کار سرلوحه امور است و تا هر لحظه که توان داشته باشیم نه تنها 20 ساعت کار بلکه تمام شبانه‌روز را در خدمت مردم هستیم و لحظه‌ای از حرکت نمی‌ایستیم.

وی گفت: اگر دل در گرو پیشرفت و توسعه استان داریم همه باید در کنار هم و برای آینده فرزندانمان، این استان گهربار را بسازیم و نباید کم‌کاری کنیم.

استاندار بوشهر در ادامه بر لزوم ارائه خدمت بی‌منت به مردم تاکید کرد و افزود: هیچ وقت برای گزارش کار در صداوسیما حضور پیدا نکردم و اعتقاد دارم که خدمت باید بدون منت باشد و باید در عمل خود را نشان دهیم و تلاش کرده‌ام عاشقانه در خدمت مردم باشم.

وی خاطرنشان کرد: در تمام ساعات شبانه‌روز و بدون خستگی و به عشق مردم کار کرده‌ام زیرا نگاه مردم به استاندار است و اگر استاندار شبانه‌روزی کار کند سایر مدیران و کارکنان نیز کار می‌کنند و نهادینه شدن این فرهنگ موجب خوشحالی است و خستگی را از تن ما بیرون می‌کند.

حسنوند در ادامه از افتتاح گذر 75 متری بندر بوشهر در چند روز آینده خبر داد و گفت: این گذر که از آرزوهای دیرینه مردم استان بود تا پایان هفته جاری راه‌اندازی می‌شود و امیدوار هستم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول