اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم استقلال خوزستان:

فاصله ما با تراکتور 4 گل نبود/ جذب 5 بازیکن لیگ برتری در نیم‌فصل دوم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: نتیجه بازی عادلانه نبود و باید بگویم فاصله ما با تراکتورسازی تبریز 4 گل نیست.

فاصله ما با تراکتور 4 گل نبود/ جذب 5 بازیکن لیگ برتری در نیم‌فصل دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله ویسی عصر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: متأسفانه در این بازی بر روی ضد حملات غافل‌گیر شدیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ بدنی بسیار خسته بودیم،‌ افزود: بعد از بازی با تیم الوند همدان در رقابت‌های جام حذفی 12 ساعت با اتوبوس در راه بودیم و این موضوع باعث خستگی بازیکنان شد و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ از تماشاگران خونگرم خوزستانی که به ورزشگاه آمدند معذرت می‌خواهم و امیدوارم که باخت امروز خود را جبران کنیم.

وی افزود:‌ تراکتور تیم خوبی است و از بازیکنان بزرگی بهره‌مند است تیم ما در این بازی وقتی گل اول و دوم را دریافت کرد احساساتی شد و در ادامه نتوانست توپ و میدان را در اختیار داشته باشد.

ویسی افزود: با توجه به آسیب‌دیدگی بسیاری از بازیکنان نتوانستیم ترکیب دلخواه خود را در زمین قرار دهیم و از این بابت دست ما بسته بود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: تیم ما ‌در نیم‌فصل صددرصد نیاز به تقویت دارد و بطور حتم 5 بازیکن از تیم ما خارج و 5 بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شود که همگی آنها لیگ برتری هستند.

وی با بیان اینکه بدون شک در پایان مسابقات جایگاه بالایی در جدول دست و پا خواهیم کرد، افزود: پاشنه آشیل ما در نیم‌فصل رقابت‌ها راحت گل خوردن است که در نیم فصل دوم این نقطه ضعف خود را برطرف می‌‌کنیم.

ویسی گفت: در نیم‌فصل اول فراز و نشیب‌های بسیاری داشتیم به عنوان مثال آن بازی را که می‌توانستیم ببریم واگذار کردیم و نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی آینده تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:‌ در هر صورت پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و همیشه جزو مدعیان لیگ برتر به شمار می‌رود ما در این بازی عادل کلاه‌کج و حسین کعبی را در اختیار نداریم.

انتهای پیام/72015/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول