اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان یزد خواستار شد:

شرایط اجرای آثار نمایشی حوزه هنری در کشورهای فارسی زبان فراهم شود

سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: زمینه اجرای آثار برتر نمایشی حوزه هنری درخارج از کشور به ویژه در کشورهای فارسی زبان فراهم شود.

شرایط اجرای آثار نمایشی حوزه هنری در کشورهای فارسی زبان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سیدناصر امامی میبدی با اشاره به برگزاری بسیار خوب بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، این رویداد تئاتری و جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را آوردگاهی برای بروز و ظهور خلاقیت‌های نمایشی استان‌ها دانست.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های تئاتر سوره ماه و فجر تعامل بسیار خوبی دارند و به رشد و تعالی تئاتر کشور کمک می‌کنند، بیان کرد: در استان‌ها نیز باید همکاری و تعامل سازنده‌ای بین انجمن‌های نمایش و  واحدهای نمایشی حوزه هنری ایجاد شود و انجمن‌های نمایش، هنرمندان حوزه هنری را رقیب خود ندانند زیرا این تعامل به نفع آنها است و به رونق و ارتقای نمایش استان‌ها کمک خواهد کرد.

سرپرست حوزه هنری استان یزد با اشاره به معرفی نمایش "کاریزما" از جشنواره تئاتر سوره ماه به سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: تقریبا هر هشت اثر استانی که در بیست و دومین جشنواره تئاتر سوره ماه حضور داشتند، واجد ارزش‌های فنی و محتوایی خوبی بودند که نشان می‌دهد تئاتر مراکز استانی مسیر خوبی طی می‌کند ولی باید بیشتر به آنها بها داده شود.

وی با اشاره به این که زبان هنر بهترین شیوه برای بیان و صدور ارزش‌ها و فرهنگ‌ها است، افزود: امیدوارم زمینه اعزام و اجرای گروه‌های نمایشی حوزه هنری به ویژه آثار ملی در خارج از کشور به ویژه در کشورهای فارسی زبان به وجود بیاید.

انتهای پیام/2464/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول