اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

380 دانش‌آموز پلدختری به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

عصر امروز380 دانش‌آموز پلدختری به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.

380 دانش‌آموز پلدختری به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عصر امروز در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: 380 نفر از دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان پلدختر در قالب کاروان راهیان نور با 9 دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی، عازم مناطق جنوب کشور شدند.

محمد شریف نوریان با بیان اینکه همگی این کاروان دانش‌آموز پسر هستند، اظهار داشت: این سفر سه روزه است و در این سفر سه روزه معنوی، دانش‌آموزان در برنامه‌های متنوعی شرکت کرده و با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان را پنج راوی وشش روحانی معمم و اکیپ پزشکی همراهی می‌کنند، افزود: دفاع مقدس ارزشمندترین گنجینه فرهنگی است و مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌ نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز، مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان، حفظ آرمان‌های شهدا و ارتقای بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه‌های دشمنان است.

نوریان یادآورشد: دومین کاروان راهیان نور این شهرستان 18 آذرماه امسال در قالب 9 دستگاه اتوبوس به تعداد 380 نفر از خواهران دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول