اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی:

سیاست تنش‌زدایی دولت زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کرد‌

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی گفت: سیاست تنش‌زدایی دولت زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کرده است.

سیاست تنش‌زدایی دولت زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین روز ملی صادرات با تاکید بر اینکه سطح صادرات به خاطر این رویکرد دولت قابل افزایش در سطح بالایی است  بیان داشت: بایستی صادرکنندگان و فعالان این بخش نهایت استفاده را از این موقعیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: این توان اکنون در بخش صادرات کشور وجود داشته تا به خاطر این سیاست سطح صادرات کالاهای نفتی افزایش یابد.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون زیر ساخت های خوبی در حوزه اقتصادی استان به ویژه با تحقق مصوبات سفر رهبری انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با برشمردن ظرفیت‌های بالای استان در زمینه‌های صنعتی، معدنی بر استفاده بهینه از این ثروت خدادادی و توسعه صادرات تاکید کرد.

سید ابراهیم حسینی صادرات انجام شده از خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال از استان را به خارج کشور 82 میلیون دلار عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی این میزان صادرات نسبت به مشابه سال قبل خود با افزایش  21 درصدی همراه است.

وی اظهار کرد: اکنون کالاهای صادرات استان شامل مواد پتروشیمی، سیمان، محصولات شیمیایی، پلاستیک، کشاورزی به 15 کشور دنیا صادر می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به افزایش چشمگیر صادرات از استان به خارج کشور گفت: البته با برنامه ریزی و حمایت از صادرکنندگان این میزان قابل افزایش است.

محمد صمدی شمار افراد دارای کارت بازرگانی در سطح استان خراسان شمالی را 670نفر برشمرد و اضافه کرد: این تعداد عضو در سال‌های اخیر با افزایش خوبی همراه بوده‌است.

به گزارش فارس ، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل پست خراسان شمالی برگزار شد از 15صادر کننده نمونه استان با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپایی، آمریکایی و مشترک‌المنافع سازمان تجارت ایران و شماری از مسئولان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول