اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بازرگانی سازمان تجارت ایران:

کشورهای دنیا برای اعزام هیئت‌های تجاری به ایران درخواست دارند

مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپایی، آمریکایی و مشترک‌المنافع سازمان تجارت ایران گفت: اکنون بسیاری از کشورهای دنیا برای اعزام هیئت‌های تجاری به جمهوری اسلامی ایران درخواست دارند.

کشورهای دنیا برای اعزام هیئت‌های تجاری به ایران درخواست دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالحمید اسدیان بعد از ظهر امروز در آیین روز ملی صادرات با بیان اینکه در این راستا هم‌اینک روزانه دو تا سه درخواست در این زمینه به این سازمان ارائه می‌شود تصریح کرد: البته مذاکرات اخیر ژنو باعث تغییر دیدگاه به کشورمان شده از این رو شاهد افزایش درخواست‌های سفر هیئت‌های تجاری خارجی هستیم.

وی از سفر چند هیئت تجاری اروپایی به ایران طی هفته‌های اخیر هم خبر داد و افزود: برخی کشورها نیز طی این ماه اقدام به اعزام هیئت تجاری خود به کشورمان خواهند داشت.

مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپایی، آمریکایی و مشترک المنافع سازمان تجارت ایران با تاکید بر افزایش اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری خارجی گفت: دولت یازدهم فضای خوبی را برای گسترش روابط تجاری با دنیا ایجاد کرده است.

به گفته وی با تدابیر دولت اکنون شاهد توسعه و افزایش سطح روابط تجاری با کشورهای دنیا بوده تا اهداف صادراتی تحقق یابد.

اسدیان با ضروری خواندن رفع موانع صادراتی، تسهیل در قوانین را در توسعه صادرات مهم خواند و یادآور شد: طی 6ماهه امسال 71درصد از برنامه‌های صادرات کشور محقق شد.

به گزارش فارس ، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل پست خراسان شمالی برگزار شد از 15صادر کننده نمونه استان با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی کشورهای اروپایی، آمریکایی و مشترک‌المنافع سازمان تجارت ایران و شماری از مسئولان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول