اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عامل توسعه خوشه کفش استان قم:

نسبت به صنعت کفش ماشینی غفلت صورت گرفته است

عامل توسعه خوشه کفش استان قم از غفلت نسبت به صنعت کفش ماشینی ابراز نگرانی کرد و گفت: با وجود تولید 70 درصدی این محصول در استان قم توجه بیشتری به این قضیه باید صورت گیرد.

نسبت به صنعت کفش ماشینی غفلت صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عادل ربیعی‌اصل در نشست خبری که عصر امروز در خصوص برگزاری سومین جشنواره کفش استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه مدل توسعه خوشه‌ای، معضلات و مشکلات را از پیش رو صنایع کوچک برمی‌دارد، اظهار داشت: خوشه‌های صنعتی مدلی از توسعه منطقه‌ای است که به صنایع کوچک و متوسط که در یک منطقه شکل گرفته‌اند، توجه دارد.

وی هدف از برگزاری سومین جشنواره کفش در استان قم را معرفی ظرفیت‌های این صنعت دانست و بیان کرد: متاسفانه صنعت کفش ماشینی از چشم مسئولان و مردم مغفول مانده است و با وجود تولید 70 درصدی این محصول در استان قم توجه بیشتری به این قضیه باید صورت گیرد.

عامل توسعه خوشه کفش استان قم افزود: از آنجایی که در بازارهای عراق و افغانستان حرفی برای گفتن داریم اما تا حدودی در خصوص اهمیت این موضوع کوتاهی شده است.

ربیعی‌اصل معرفی ظرفیت‌ها و شاخص‌های اقتصادی استان را یکی از اهداف این جشنواره عنوان و تصریح کرد: تجلیل از کارآفرینان، طرح مسائل و مشکلات صنعت با مسئولان و همچنین رونمایی از کتاب کارآفرینان صنعت کفش قم از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به ارتباطات خوب میان تولیدکنندگان کفش و دمپایی در کشور گفت: در این جشنواره تعدادی از تولیدکنندگان از شهرهای تبریز، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و بازرگانان خارجی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/78008/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول