اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

کشف 700 کیلو هروئین و تریاک/ هلاکت شرور و قاچاقچی مسلح

پلیس اصفهان بامداد امروز در عملیاتی با به هلاکت رسیدن یک شرور و قاچاقچی مسلح، موفق به کشف مقدار 700 کیلو گرم هروئین و تریاک شد.

کشف 700 کیلو هروئین و تریاک/ هلاکت شرور و قاچاقچی مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز (یکشنبه) در پی کار انتظامی پلیس اصفهان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شده و عملیاتی منحصر به فرد را به اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس استان اصفهان افزود: اعضای این باند که سه نفر بودند نخستین ساعات بامداد امروز با استفاده از یک دستگاه خودروی ماکسیما حامل مواد مخدر در محور نایین توسط ماموران شناسایی و در منطقه سجزی اصفهان تحت کنترل قرار می‌گیرند.

سردار آقاخانی افزود: با اجرای عملیاتی مسلحانه جهت متوقف کردن خودروی ماکسیما در منطقه سجزی، راننده و سرنشینان خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور و ایست ماموران متواری، که نهایتا با تیراندازی به سمت ماموران، طی عملیاتی با شلیک پلیس متوقف می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هلاکت رسیدن یک نفر شرور و قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات، خاطر نشان کرد: دو نفر سرنشین دیگر خودرو نیز دستگیر و در بازرسی از خودرو توقیف شده مقدار 700 کیلوگرم هروئین و تریاک که 350 کیلوگرم آن هروئین است، کشف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از قاچاقچیان تعداد یک قبضه سلاح غیر مجاز، سه عدد خشاب و تعدادی فشنگ کشف شد افزود: خوشبختانه پلیس اصفهان موفقیت‌های خوبی طی 7 ماه گذشته کسب کرده است.

سردار آقاخانی در ادامه از کشف 24 تن انواع مواد مخدر طی 7 ماهه امسال خبر داد و گفت: این در حالی است که در طول سال گذشته این مقدار کشفیات 18 تن و 500 کیلو گرم بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول