اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شورای اسلامی شهرستان قرچک خبر داد

پیگیری مطالبات مهم قرچک در شورای عالی استان تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک گفت: مطالبات مهم قرچک در شورای عالی استان تهران مطرح و پیگیری می‌شود.

پیگیری مطالبات مهم قرچک در شورای عالی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، سعید نامداری در حاشیه مراسم انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان قرچک که با حضور فرماندار شهرستان قرچک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق وعده‌ای که از زمان انتخابات و بعد از انتخاب اعضای شورای شهر به مردم گرانقدر این شهرستان داده شده، به‌ طور جدی پیگیر بحث مترو و اجرایی شدن آن هستیم و در این باره تمام اخبار و اطلاعات مربوطه را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قرچک عنوان کرد: به لطف خدا تا یک سال و نیم دیگر شاهد بهره‌برداری از مترو خواهیم بود که با آمدن مترو خدمات شایسته‌ای در جهت رضایت‌مندی مردم ارائه می‌شود.

وی در ارتباط با بیمارستان حیان نیز خاطرنشان کرد: به مدیریت بیمارستان خصوصی حیان به‌ دلیل متوقف بودن کار اخطار داده شده است.

نامداری در پایان عنوان کرد: بیمارستان خصوصی 200 تختخوابی حیان از جمله پروژه‌های مهم و مطالبات اساسی مردم شهرستان قرچک است که احداث آن چند وقتی متوقف بوده اما به آنها اخطار داده شده که اگر تا یک‌ماه آینده روند کار به‌طور عادی طی نشود‏ پروژه به پیمانکار دیگری واگذار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پروژه 2 بیمارستان دولتی و خصوصی و همچنین مترو از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان منطقه است و در این راستا نباید کوچک‌ترین وقفه‌ای در کار آنها پیش بیاید. 

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول