اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

عمران شهری در سایه مدیریت یکپارچه شهرداری‌ها محقق می‌شود

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر استقرار مدیریت یکپارچه در شهرداری‌ها، تعامل شوراها و شهرداران را برای حفظ حقوق شهروندی ضروری دانست.

عمران شهری در سایه مدیریت یکپارچه شهرداری‌ها محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی موحدنیا ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار عجب‌شیر، هدایت سرمایه‌های اجتماعی برای عمران و توسعه شهرها را مستلزم مدیریت جامع و توانمند شهری دانست و اظهار کرد: همکاری مردم با مسئولان و مدیریت شهری، موجب برآورده شدن هرچه بیشتر نیازها و خواسته‌های مردم در راستای توسعه متوازن شهری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیچیدگی‌های مباحث شهری و ارتباطات مردم، رفع مسایل و مشکلات شهری باید در قالب مدیریتی جامع و اصولی و تعامل همه جانبه بررسی شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: به طور قطع شهرداری به تنهایی نمی‌تواند موفق به اداره شهر و برآورده ساختن همه نیازهای شهروندان شود، بنابراین همکاری و همراهی همه عوامل مرتبط از جمله شوراها در این زمینه لازم است.

وی گفت: با وجود دامنه گسترده فعالیت شهرداری‌ها بطور قطع منابع دولتی جوابگوی برنامه‌های اجرایی در شهرها نبوده و حضور بخش خصوصی و مشارکت سازنده مردم در این رابطه تاثیرگذار است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهروندان رکن اصلی برنامه‌ریزی‌های شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی هستند و باید آنان نیز در اجرای برنامه‌های شهری نقش خود را ایفا کنند.

موحدنیا افزود: در زمان کنونی عملکرد عمومی و تخصصی شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی بیش از گذشته مورد توجه و نقد و بررسی مردم قرار گرفته و باید در تامین خواسته‌های مردم تلاش بیشتری کنند.

وی یادآور شد: شهرداری‌های تعامل‌گرا و مردمی محور، بهتر می‌توانند زمینه‌های لازم را برای تحول در امور عمران شهری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حوزه‌های شهری فراهم کنند.

در این آیین شهریار برقی به عنوان شهردار عجب‌شیر معرفی و از خدمات شش ساله منصور طالب‌پور شهردار قبلی این شهر و اعضای شوراهای اسلامی سابق و شوراهای فعلی تجلیل شد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول