اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز شهرستان نور:

امسال گاز خانگی قطع نمی‌شود/ مراکز عمومی سوخت ذخیره‌سازی کنند

رئیس شرکت گاز شهرستان نور با اشاره به اینکه مراکز عمومی باید برای 45 روز سوخت دوم ذخیره‌سازی کنند، گفت: امسال بنا نیست، گاز خانگی قطع شود.

امسال گاز خانگی قطع نمی‌شود/ مراکز عمومی سوخت ذخیره‌سازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمدصادق رضوی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد سوخت این شهرستان با اشاره به برگزاری جلسات آمادگی زمستانی اظهار داشت: نانوایی‌ها، واحدهای مرغداری، دامداری و صنایع باید به سیستم دوگانه‌سوز مجهز شوند و سوخت دوم برای مدت 45 روز ذخیره‌سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه همچنان بین میزان مصرف و تولید موازنه منفی وجود دارد، تصریح کرد: هر چند تلاش شده مقدار گاز بیشتری از عسلویه به شبکه گاز استان تزریق شود، اما نیاز است آمادگی لازم در تمامی واحدها و ادارات برای هرگونه احتمال افت فشار یا قطع گاز وجود داشته باشد.

رئیس شرکت گاز نور برگزاری جلسات استانی و شهرستانی را برای افزایش آمادگی و جلوگیری از ضرر احتمالی، پیگیری و رفع مشکل ضروری دانست.

این مسئول با اعلام اینکه بنا نیست گاز منازل و مصارف خانگی قطع شود و در صورت بروز بحران ادارات، صنایع، واحدهای تولیدی و از این دست واحدها با قطع گاز مواجه می‌شوند، خاطرنشان کرد: بنابراین تمامی واحدهای تولیدی، خبازی‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، ادارات و نهادها باید علاوه بر تجهیز خود به سیستم دوگانه‌سوز حداقل برای مدت زمان 45 روز سوخت دوم ذخیره‌سازی کنند تا سوخت لازم تامین و تحویل شود.

رضوی‌زاده با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی سوخت دوم مانع از تعطیلی واحدها به ویژه واحد تولیدی از جمله مرغداری‌ها و تلف شدن جوجه‌ها می‌شود، گفت: این مسئله علاوه بر زیان اقتصادی مشکلات اجتماعی هم به دنبال دارد.

وی مدارس و دانشگاه‌ها را از دیگر مراکز مهم برای دوگانه‌سوز کردن و ذخیره سوخت دوم عنوان کرد و گفت: تعطیلی این مراکز باعث خلل در آموزش و عقب‌ماندگی می‌شود.

انتهای پیام/86022/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول