اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک هفته اخیر صورت گرفت

از کشف یک جسد تا دستگیری مزاحمان نوامیس

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اقدامات اخیر ناجا طی هفته اخیر از کشف جسد یک دختر 25 ساله تا توقیف وسایل نقلیه مزاحم نوامیس مردم خبر داد.

از کشف یک جسد تا دستگیری مزاحمان نوامیس

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات ناجا طی یک هفته اخیر از مرگ یک دختر 25 ساله به نام «م ـ س» در شهر همدان خبر داد و افزود: نامبرده جلوی دبیرستان پروین اعتصامی شهر همدان فوت کرده و دلیل آن نیز مشکل قلبی ذکر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پلیس همواره در راستای برخورد با فعالان عرصه مواد مخدر پیشگام بوده است، ادامه داد: در این مدت دو نفر موتورسوار با مقدار 160 گرم هروئین توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از تلاش ناجا در تأمین امنیت و آسایش شهروندان سخن راند و ابراز داشت: تعداد دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت که قصد مزاحمت برای دختران دبیرستانی را داشتند در منطقه خیابان پاستور و میدان آرامگاه بوعلی سینا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: راکبان تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت به همراه سرنشینان آنها نیز که مزاحم نوامیس مردم شده بودند توقیف و روانه مراجع قضایی شدند.

مرادی گفت: توقیف سه دستگاه خودرو نیز که تغییر وضعیت داده بودند و آلودگی صوتی ایجاد می‌کردند نیز از دیگر فعالیت‌های پلیس در این مدت بوده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه تأمین آسایش و امنیت شهروندان از اهداف نیروی انتظامی است، مشارکت مردم با پلیس را عامل تحقق این هدف دانست.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول