اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

6 نفر در قم دچار گازگرفتگی شدند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مسموم شدن 6 نفر در قم با گاز Co2 بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی خبر داد.

6 نفر در قم دچار گازگرفتگی شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 72 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت بیش از سه هزار و 541 مورد تماس با اورژانس 115 قم به ثبت رسیده است.

وی با بیان این‌که از شمار تماس‌های انجام شده، 544 مورد ماموریت شهری و جاده‌ای بوده‌اند، تصریح کرد: از شمار حوادث یاد شده، 461 مورد شهری و 83 مورد جاده‎ای بوده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 214 مورد از حوادث یاد شده مربوط به حوادث ترافیکی بود که در مجموع 286 نفر در این حوادث آسیب دیدند و 2 نفر به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده فوت کردند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بخشی از حوادث ترافیکی قم را موتورسواران تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: بیش از 61 درصد از حوادث و 57 درصد از مصدومین را حوادث موتورسواری به خود اختصاص داده‌اند.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خویش به یکی از حوادث ترافیکی که منجر به فوت شده بود، اشاره کرد و اظهار داشت: تماسی با اورژانس 115 گرفته شد که در خصوص برخورد وسیله نقلیه‌ای با عابر پیاده در کمربندی امام علی (ع) جنب پمپ گاز بود.

وی تصریح کرد: پس از دریافت اطلاعات از محل وقوع حادثه، به سرعت نزدیک‌ترین پایگاه مرکز اورژانس به محل اعزام شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، عابر پیاده در دم فوت کرد.

مسمومیت 6 نفر با گاز کربن

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش به آغاز فصل سرما اشاره کرد و اظهار داشت: بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی، صبح امروز 6 نفر با گاز Co2 مسموم شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ساعت 6 صبح در روستای دستجرد، 2 نفر با گاز خانگی مسموم شدند و همچنین ساعت هفت صبح در پردیسان، چهار نفر به دلیل مسمومیت با گاز Co2 با کاهش هوشیاری به مراکز درمانی اعزام شدند.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول