اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خبر داد

تفاهم با دستگاه‌های اجرایی برای احیای امر به معروف در ادارات

فرماندار کاشمر با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج فرهنگ غرب در بین نسل جوان گفت: باید با ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، نسل چهارم انقلاب را از تهاجم فرهنگی غرب نجات داد.

تفاهم با دستگاه‌های اجرایی برای احیای امر به معروف در ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در دیدار با ناظرین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند با ترویج فرهنگ غرب، نسل جوان را منحرف کنند اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف گامی در جهت نجات نسل جوان از گزند دشمنان است.

وی احیای فروع دین و در راس آن احیای امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین راههای تاثیرگذاری برای هدایت نسل جوان عنوان کرد و یادآور شد: با ترویج امر به معروف و نهی از منکر بخشش الهی در جامعه نهادینه خواهد شد.

فرماندار کاشمر با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط ستاد احیای شهرستان در راستای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادهای شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشمر با امضای تفاهمنامه با ادارات نخستین شهرستانی است که بحث اجرای این فریضه الهی در دستگاه‌های اجرایی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضای ستاد احیای امر به معروف گامی مثبت در راستای بالا بردن سطح آگاهی اعضا به منظور ترویج آن در سطح جامعه است، خاطر نشان کرد: در همین راستا از یکسال گذشته کلاس درس اخلاق ویژه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان به صورت هفتگی برگزار می‌شود که در این جلسات امام جمعه کاشمر به تفسیر و تبیین نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر می‌پردازد.

فروزان اجرای طرح تذکر لسانی را یکی دیگر از اقدامات اساسی ستاد عنوان و تصریح کرد: در این راستا نمایندگان امر به معروف و نهی از منکر ادارات باید با تذکر لسانی در زمینه عفاف و حجاب، برخورد شایسته با ارباب رجوع داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول