اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور هماهنگی زائران استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید

معاون امور هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: می‌توان با استفاده از ابتکارات جدید فرهنگ کتاب‌خوانی را در جامعه توسعه و گسترش داد.

لزوم ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مشهد، محمد مهدی اعلایی در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه سال‌جاری کتاب مشهد نسبت به سال گذشته بسیار خوب است.

وی با اشاره به حضور و استقبال مردم از نمایشگاه گفت: استقبال مردم در روزهای ابتدایی برپایی نمایشگاه بسیار بالا بوده که این نشان‌دهنده کیفیت بالای نمایشگاه است.

معاون امور هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک واقعه فرهنگی مناسب است، ابراز کرد: خوشبختانه این واقعه فرهنگی مورد توجه مردم مشهد قرار گرفته است.

اعلایی با اشاره به نقش نمایشگاه کتاب در ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان مردم، عنوان کرد: توجه به سمت کتاب، زمینه‌سازی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

معاون امور هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: می‌توان با استفاده از ابتکارات جدید فرهنگ کتابخوانی را در جامعه توسعه داد.

وی ادامه داد: ناشرین می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید که توام با گره‌خوردن روش‌های جدید مطالعه است، فرهنگ کتابخوانی را در میان مردم و به خصوص نشر جوان ترویج بدهند.

وی ابراز کرد: باید برای بهتر شدن نمایشگاه تعداد ناشرانی که شرکت می‌کنند، افزایش یابد تا مردم تنوع را در نمایشگاه مشاهده کنند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول