اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سفرهای استانی رئیس‌‌جمهور برای ادامه باید اصلاح شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن نفس وجود سفرهای استانی را مناسب دانست و گفت: اما در این میان مهم است که این سفرها با چه کیفیت و ساختاری برنامه‌ریزی و ساماندهی شود.

سفرهای استانی رئیس‌‌جمهور برای ادامه باید اصلاح شود

رضا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز نفس وجود سفرهای استانی را مناسب دانست و اظهار کرد: اما در این میان مهم است که این سفرها با چه کیفیت و ساختاری برنامه‌ریزی و سامان‌دهی شود.

وی تاکید کرد: دولت باید با مردم و بدون واسطه در ارتباط باشد و نیازها و درد آنها را با گوش شنوا بشنود و با اولویت بخشی به این نیازها برای رفع و تامین آنها اقدام کند.

رحمانی در عین حال اظهار داشت: دادن وعده‌های بی‌خود و بی‌جهت به مردم و امیدوار کردن به موضوعی که واقعیت یافتن آن محال است اثرات جبران‌ناپذیری را بر پیکر جامعه وارد می‌کند.

این نماینده مجلس نهم گفت: عمل نکردن به گفته‌هایی که بدون واسطه و در بین خود مردم گفته می‌شود قبح مسائل را از بین برده و مردم را بدبین می‌سازد.

وی ابراز امیدواری کرد دولت جدید با ساز و کار جدید و با دغدغه‌هایی همچون ارتباط مستقیم با مردم و لمس مشکلات و خواسته‌های آنها و نه با دادن وعده‌های تو خالی که به آنها عمل نخواهد کرد قرار گیرد.

رحمانی تاکید کرد: موضوع قابل اهمیت درباره سفرهای استانی این است که نحوه سفرها چگونه باشد و دولت باید متناسب با شرایط خود و مردم درباره سفرهای استانی تدبیر کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: یکی از نکات قوت سفرهای استانی این بود که مردم با مسئولان رابطه داشتند و مشکلات خود را بیان می‌کردند. این موضوع باید ادامه پیدا کند و مسئولان از این طریق با مشکلات مردم آشنا شده و برای حل آنها اقدام کنند. هر چه ساماندهی سفرهای استانی هیات دولت کارآمدتر باشد طبیعتا به نفع کشور است و اصل آن قابل خدشه نیست و باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول