اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی خبر داد

عرضه فرهنگ‌کارت برای خرید محصولات رایانه‌ای با تخفیف 40 درصد

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی از ارائه فرهنگ‌کارت در نمایشگاه کتاب مشهد خبر داد و گفت: مردم با پر کردن فرم‌هایی می‌توانند بعد از اتمام دوره نمایشگاه با 40 درصد تخفیف محصولات رایانه‌ای را خریداری کنند.

عرضه فرهنگ‌کارت برای خرید محصولات رایانه‌ای با تخفیف 40 درصد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، مرتضی اسکافی با اشاره به بخش نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب مشهد اظهار کرد: در بخش نشر الکترونیک 36 مؤسسه و ناشر حضور دارند.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی ادامه داد: در غرفه‌های بخش نشر الکترونیک به ارائه بازی‌های رایانه‌ای و عرضه محصولات فرهنگی می‌پردازیم.

اسکافی با بیان اینکه تمام محصولات فرهنگی عرضه شده در بخش نشر الکترونیک به صورت اورجینال خواهد بود، اضافه کرد: تمام محصولاتی که در نمایشگاه برای مردم عرضه می‌شود داری مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی است.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی ادامه داد: هیچگونه محصولی خارج از مجوز ارشاد قطعاً در نمایشگاه کتاب مشهد عرضه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش بازی‌های رایانه‌ای ایرانی به همراه بیان آسیب‌ها و معایب این بازی‌ها برای مردم از جمله اقدامات کارگروه پاسخگویی به سؤالات مردم است.

اسکافی از ارائه فرهنگ کارت به مردم خبر داد و گفت: فرهنگ‌کارت‌هایی توسط بخش نشر الکترونیک نمایشگاه تهیه شده که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و آنها با پر کردن فرم‌هایی می‌توانند بعد از اتمام دوره نمایشگاه با 40 درصد تخفیف محصولات رایانه‌ای را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم و ویژه که در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد انجام دادیم توجه به رده سنی در بازی‌های رایانه‌ای بوده است.

وی افزود: قطعاً بازی‌های رده سنی 18 سال برای رده سنی کمتر از 18 سال آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی با اشاره به حضور مردم در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد گفت: حضور مردم در روزهای اولیه نمایشگاه خوب بوده است.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول