اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس:

اشرار مسلح از کشورهای غربی دستور می‌گیرند

نماینده مردم نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست‌ها و اشرار مسلحی که به پایگاه مرزی ایران در سراوان حمله کرده و فاجعه آفریدند، به طور قطع از کشورهای استکباری در غرب دستور می‌گیرند.

اشرار مسلح از کشورهای غربی دستور می‌گیرند

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی با همراهی مزدوران داخلی تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران و انتقام از ملت ما به کار بستند.

وی تصریح کرد: در این دوران شاهد روزهای بسیار سختی از جمله جنگ تحمیلی، شهادت بزرگان انقلاب مانند شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و توطئه برای نا امن‌ کردن مرزهای کشورمان بودیم.

این مسئول افزود: با وجود اینکه کشورهای استکباری تمام توان خود را برای اجرای توطئه‌های شوم علیه ملت ایران به میدان آورده بودند، اما با  استقامت و ایستادگی مردم و مسئولان ایران به ویژه هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی خنثی شده است.

کیایی‌نژاد بیان داشت: غربی‌ها وقتی دیدند که با حمله نظامی و تهاجم فرهنگی نمی‌توانند راه به جایی ببرند، طرح تحریم‌های مغرضانه و غیر قانونی علیه ملت ایران را در دستور کار قرار داده و به فضل الهی در این عرصه نیز ملت ایران ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: زمانی که توطئه‌های دشمنان به نتیجه نمی‌رسد، طبیعی است که آنها ترور و خشونت را در دستور کار خود قرار داده و حوادثی مانند حمله اشرار به پایگاه مرزی ایران در سراوان از جمله این دسیسه‌های شوم است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت تاکید کرد: به طور قطع نیروهای انتظامی و نظامی کشور به زودی پاسخی قاطع به تروریست‌ها و اشرار داده و ثابت می‌کنند که ایران اسلامی در برابر اشرار مقتدرانه از امنیت مردم دفاع خواهد کرد.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: کشورهای زورگوی غربی که این تروریست‌ها را حمایت کرده و به آنها سلاح می‌دهند، ملت ما را نشناخته و نمی‌دانند که این مردم در برابر توطئه آنها دست از پیگیری اهداف و آرمان‌های اصیل خود بر نخواهند داشت و راه ولایت را با جدیت بیشتری دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول