اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

97 خادم افتخاری در بقاع متبرکه استان سمنان جذب شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از جذب 97 خادم افتخاری در بقاع متبرکه سطح استان سمنان خبر داد.

97 خادم افتخاری در بقاع متبرکه استان سمنان جذب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی امروز خدمت در بقاع متبرکه را یکی از توفیقات خداوند متعال عنوان و تصریح کرد: این افراد با هدف خدمت به زائران اهل بیت (ع) بدون هیچ‎گونه چشم‎داشت دنیوی فعالیت می‎کنند.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام به بیان پاداش اخروی فعالان در حرم اهل بیت (ع) پرداخت.

واحدی همچنین اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه را بازوان اجرایی ادارات اوقاف در اداره این اماکن عنوان کرد و گفت: اعضای هیئت امنای بقاع و خادمان این اماکن جزء خانواده بزرگ اوقاف هستند و نباید خود را جدا از این مجموعه احساس کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به نوع نگاه مردم به فعالان در حوزه بقاع متبرکه اظهار کرد: با توجه به فعالیت‎های فرهنگی بقاع در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی نگاه مردم به فعالان این حوزه نگاه مقدسی است.

وی فعالیت اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه را در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و مدیریتی عنوان کرد.

واحدی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص بقاع متبرکه خاطر نشان کرد: حفظ کرامت زائران و رفتار نیکو با این عزیزان یکی از مواردی است که باید در خود تقویت کنیم.

استقرار سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه با هدف تجمیع و شفاف‎سازی فعالیت‎های مالی در بقاع متبرکه یکی از اقدامات مهم اداره کل اوقاف بود، که واحدی به آن اشاره کرد.

وی اظهار کرد: کلیه درآمدهای بقاع متبرکه پس از واریز در این سامانه، در سه بخش عمرانی، فرهنگی و هزینه‎های جاری درج می‎شود.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول