اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زابل:

گروهک‌های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا هستند

فرمانده سپاه زابل گفت: امروز آمریکا با حمایت مستقیم از گروهک‎های تروریستی در کشورهای اسلامی به صورت علنی اسلام و مقاومت را مثل گذشته هدف قرار داده است.

گروهک‌های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، محمد ناظری در زمینه جنایت گروهک‌های تروریستی در به شهادت رساندن تعدادی از سربازان مظلوم و بی‌دفاع هنگ مرزی سراوان ضمن تسلیت به خانواده‌های این عزیزان اظهار داشت: بار دیگر توطئه کور و ددمنشانه که نشان از ضعف معاندین انقلاب اسلامی است حادثه تلخ و ناگوار را برای جمعی از مرزبانان و سنگربانان همیشه هوشیار ایران اسلامی رقم زد.

فرمانده سپاه زابل افزود: این اولین توطئه و حادثه تروریستی در ایران نیست و هر از چند گاهی امریکا و صهیونیست در قالب تولید و حمایت از گروهک‎های تکفیری و انحرافی دست به اعمال وقیحانه می زنند که از استکبار جهانی انتظاری جز این نمی‎رود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ضعف امریکا و حمایت از گروه‎های تروریستی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران چند دهه است که ترفندهای استکبار جهانی را شناخته و با آنها مقابله کرده است و هر بار بازنده  امریکا و صهیونیست بوده است.

وی عنوان کرد: گروهک‎های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا هستند.

ناظری ادامه داد: امروز امریکا با حمایت مستقیم از گروهک‎های تروریستی در کشورهای اسلامی به صورت علنی اسلام و مقاومت را مثل گذشته هدف قرار داده است.

فرمانده سپاه زابل تصریح کرد: هدف امریکا از میان بردن محور مقاومت در منطقه است و این تنها یک خواب و رویا برای امریکا و صهیونیست خواهد بود، زیرا پرچم مقاومت هرروز گسترده تر از قبل خواهد شد.

این مسئول افزود: واقعیت این است که امروز آمریکا شکننده‎تر از قبل است و بالعکس تحولات چند سال گذشته در معادلات قدرت، به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شده و این جاست که سعی می‎کند با حمایت و پشتیبانی از گروهک‎های انحرافی و تکفیری وحدت و اتحاد را در مناطق سنی نشین مخدوش کند که این بار هم موفق نخواهد بود و تنها چهره خبیث خود را خبیث‎تر از گذشته به جهانیان نشان خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران چه سنی و چه شیعه در کنار یکدیگر مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از سال‎های گذشته سر خواهند داد چرا که استکبار از مشت‌های گره کرده مرد بلوچ و فارس و دیگر مذاهب در کنار هم می‌ترسد و ملت ایران از جنایت‌های تروریستی به حمایت امریکا و صهیونیست عقب نرفته بلکه مصمم‌تر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز خواهد کرد.

شامگاه روز جمعه سوم آبان ماه جاری در درگیری مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشرار مسلح، 14 نفر از مرزبانان به شهادت رسیده و شش تن مجروح شدند.

این حادثه در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان رخ داده است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول