اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تظاهرات ضددولتی و انفجاری دیگر در بنغازی/ بمبی در محوطه سفارت تونس در لیبی منفجر شد

تظاهرات ضددولتی و انفجاری دیگر در بنغازی، انفجار بمب در محوطه سفارت تونس در لیبی از جمله تحولات جدید در لیبی است.

تظاهرات ضددولتی و انفجاری دیگر در بنغازی/ بمبی در محوطه سفارت تونس در لیبی منفجر شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، ده‌ها تن از جوانان و اهالی شهر بنغازی بعد از ظهر امروز شنبه در اعتراض به تداوم ترورها علیه مسئولین نظامی و امنیتی و انفجارهای خودروهای بمب‌گذاری شده در این شهر که به کشته شدن مردم بی گناه منجر می‌شود، تظاهرات کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار کناره گیری دولت موقت و کنگره ملی لیبی بودند و این دو نهاد را به ناتوانی در مقابله با حملات تکفیری‌ها علیه شهروندان بنغازی متهم کردند.

تظاهرات کنندگان همچنین خواستار انحلال احزاب و برکناری هر مقامی از جماعت اخوان المسلمین از منصب خود و محکوم کردن جریان انصار الشریعه شدند.

پایگاه خبری المیادین نیز لحظاتی پیش در خبری فوری از پرتاب یک بمب دستی به محوطه سفارت تونس در طرابلس پایتخت لیبی خبر داد و افزود این حادثه تلفاتی در بر نداشت و به کسی آسیبی نرسید.

یک خودروی متعلق به یک مقام لیبیایی مسئول برگزاری انتخاب شهرداری‌ها در شهر بنغازی در شرق لیبی روز شنبه نزدیک یک مدرسه منفجر شد ولی این انفجار، تلفاتی برجا نگذاشت.

به گفته یکی از مقامات انتخاباتی، این انفجار که در محله الماجوری بنغازی روی داد، خسارات مادی به پنج خودرو در یک پارکینگ خودرو نزدیک مدرسه الویه الحریه  محل آموزش اعضای هیئت نظارت بر انتخابات کمیته تدوین قانون اساسی و انتخابات شورای شهر وارد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول