اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

نابه‏سامانی‌های خانوادگی ناشی از دوری از سبک زندگی اسلامی است

استاد دانشگاه شاهرود گفت: نابه‏سامانی و ناهنجاری‌هایی که در خانواده‌های ما دیده می‌شود، ناشی از روی گرداندن از سبک زندگی اسلامی است.

نابه‏سامانی‌های خانوادگی ناشی از دوری از سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدرضا سیدحسینی عصر امروز در نشست تربیتی حلقه‌های صالحین که با حضور بیش از 100 نفر در مهدیه شهر مجن برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: همه باید طبق آنچه اسلام می‌خواهد، زندگی کنیم و بدانیم که دنیا حساب و کتاب دارد و ما مورد آزمایش و امتحان هستیم.

وی افزود: باید حجاب در جامعه طوری باشد که باعث تحریک دیگران نشود و اکنون یکی از عامل‌های طلاق در جامعه ما بدگمانی است.

استاد دانشگاه شاهرود تصریح کرد: اگر در سطح جامعه آن‎طور که اسلام از ما می‌خواهد زنان ما حضور داشته باشند؛ دیگر این بدگمانی‌ها صورت نمی‌گیرد.

سیدحسینی خاطر نشان کرد: خیانت‌ها و نابسامانی‌هایی که در خانواده‌ها روی می‌دهد ناشی از روی گرداندن از سبک زندگی اسلامی در جامعه است که باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در سبک زندگی اسلامی ما یقین داریم که اعمال و رفتارمان از چشم خداوند پنهان نمی‌ماند و این یقین باعث بازدارندگی ما از بسیاری از انحرافات می‌شود.

استاد دانشگاه شاهرود بیان کرد: داشتن این یقین نباید ما را ناامید و مأیوس از رحمت و توجه خدا کند؛ چرا که در توبه برای هر گناه‎کاری باز است و هر لحظه که بخواهیم می‌توانیم از لغزش‌هایمان برگردیم؛ چرا که خداوند پذیرنده و مهربان است.

سیدحسینی با تأکید بر موفقیت در زندگی گفت: کسانی در زندگی خود موفق هستند که خود را بشناسند و بعد از شناخت خود همسرشان را انتخاب کنند و این سبب استحکام بنیان‌های خانواده جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/2249/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول