اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در پدافند هوایی محرم:

استواری و ثابت قدمی در مبارزه با نظام سلطه هرگز فراموش‏ نمی‏شود

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در پدافند هوایی محرم گفت: استواری و ثبات قدمی در مبارزه با نظام سلطه و قدرت‌های زورگو شیوه همه پیامبران الهی و امامان معصوم (ع) و راه اسلام است و هرگز فراموش‏ نمی‏شود.

استواری و ثابت قدمی در مبارزه با نظام سلطه هرگز فراموش‏ نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام ابوالفضل دیلم عصر امروز در نشست معرفتی کارکنان پدافند هوایی محرم شاهرود که در حسینیه حضرت ولی عصر (عج) این یگان برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به استقامت در قرآن کریم اظهار داشت: ما در قرآن کریم و در سرنوشت پیامبران الهی که نقل شده، ایستادگی برابر زورگویان و ستمگران را به خوبی مشاهده می‌کنیم و قرآن بارها برای ما این داستان‌های عبرت‌انگیز را بازگو می‌کند.

وی افزود: در سوره بقره در مورد حضرت ابراهیم (ع) و استقامت و ایمان و پایداری ایشان آیات فراوانی بیان شده است که آزمایش ایستادگی برابر بت و بت‌پرستی و آتش‎افروزی و رضا و تسلیم آن حضرت برابر حق تعالی از آن جمله است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در پدافند هوایی محرم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل اظهار کرد: کاری که امام راحل در مبارزات برابر نظام پهلوی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‎کار انجام داد نیز همین استقامت و ایستادگی و پایداری را الگو گرفته بودند که توانستند پیروز شوند.

دیلم تصریح کرد: امروز هم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای این استواری و ثبات قدم را در مبارزه با نظام سلطه دارند و قدرت‎مندانه در راه انقلاب و ارزش‌ها قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و بین‌المللی نیز گفت: ایستادگی و استقامت ملت ایران اکنون الگویی برای همه جهان است که اگر ایستادگی و استقامت کرد، پیروزی ممکن خواهد بود و این انقلاب‌ها این را نشان داد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در پدافند هوایی محرم تأکید کرد: برابر دشمنان باید قهرمانانه ایستاد و اگر رهبری از نرم قهرمانانه سخن می‌گویند، بدین معنی نیست که باید با دشمن مصالحه کرد؛ بلکه باید با هوشمندی دشمن را مغلوب خواسته‌های خود کرد.

وی بیان کرد: اکنون زمان آن است که همه با اتحاد و همدلی و گوش به فرمان رهبری با قدرت تمام در راه انقلاب و ارزش‌های آن بایستیم و این ایستادگی دشمن را مأیوس، سرخورده و تسلیم خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول