اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی خواستار شد

تدوین و برنامه‌ریزی جامع برای مقابله با حوادث کلانشهر تبریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به موقعیت کلانشهر تبریز گفت: باید برنامه‌ریزی جامعی برای مقابله با حوادث در کلانشهر تبریز تدوین و امکانات و تجهیزات امدادی متناسب تهیه و در اختیار نهادهای امدادی قرار گیرد.

تدوین و برنامه‌ریزی جامع برای مقابله با حوادث کلانشهر تبریز

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز نوری عصر امروز در بازدید محمد اسماعیل‌سعیدی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی از امکانات و تجهیزات و اماکن امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات و اماکن امدادی جمعیت هلال احمر استان را ارائه کرد.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع امداد و نجات در سال 1386 احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و انبارهای استراتژیک جانبی آنها از اهداف مهم جمعیت هلال احمر توصیف کرد و افزود: پایگاه‌های امدادی علاوه بر حفظ آمادگی شبانه‌روزی امدادگران و رسیدگی به حوادث جاده‌ای در اشتغالزایی امدادگران نیز مؤثر است.

نوری با اشاره به موقعیت کلانشهر تبریز گفت: باید برنامه‌ریزی جامعی برای مقابله با حوادث در کلانشهر تبریز تدوین و امکانات و تجهیزات امدادی متناسب تهیه و در اختیار نهادهای امدادی قرار گیرد.

محمد اسماعیل سعیدی، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این بازدید با تجلیل از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان سال گذشته گفت: با توجه به اینکه کشور ما در یک نقطه حادثه‌خیز قرار گرفته از این رو باید برای مقابله با این حوادث و کاهش دادن عوارض ناشی از آنها  همواره دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان آمادگی خود را حفظ  کرده و در زمان حادثه با تمام توان وارد عمل شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان  آذربایجان شرقی با تصریح برافزایش توان امدادی  و تجهیزاتی سازمان‌های امدادرسان به ویژه جمعیت هلال احمر، بر لزوم بازنگری در ساختار مدیریت بحران تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان و همراهان از بخش‌های مختلف معاونت امداد و نجات استان انبارهای امدادی ،بیمارستان سیار، اتاق عمل، داروخانه سیار، اتاق بحران و پایگاه امداد و نجات هوایی شمال‌غرب کشور واقع در منطقه سعید آباد بازدید کردند.

انتهای پیام/60002/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول