اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نظام پاسخی قاطعانه به تروریست‌ها خواهد داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دنبال حمله اشرار مسلح به مرزبانان کشورمان در سراوان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور قطع، قاطعانه به تجاوز تروریست‌ها پاسخ خواهد داد.

نظام پاسخی قاطعانه به تروریست‌ها خواهد داد

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران اسلامی دارای اقتدار و قدرت است و حتی در دوران جنگ تحمیلی اجازه ندادیم که عده‌ای اراذل و اوباش و تروریست‌های مسلح امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این حوزه نیروهای انتظامی و نظامی و اطلاعاتی کشور از توانمندی بالایی برخوردار بوده و نتیجه تلاش‌های آنها را در امنیت و ثبات داخلی کشور می‌بینیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رخدادهای منطقه صفر مرزی در سراوان و حمله اشرار مسلح به مرزبانان کشورمان گفت: این موضوع به طور قطع در دستور کاری این هفته کمیسیون امنیت ملی و کمیته دفاعی مجلس قرار خواهد گرفت.

کوثری تاکید کرد: مجلس ابعاد مختلف واقعه تلخی که در سراوان رخ داده است را به طور کامل بررسی کرده و به زودی کمیته دفاعی با حضور مسئولان مربوطه تشکیل جلسه خواهد داد.

وی متذکر شد: بنابراین تا زمانی که جلسات فوق برگزار نشده و بدون گزارش نهادهای مربوطه و مسئولان نمی‌توان اظهارنظری درباره ریشه‌ها و علل این حادثه داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: البته این امر قطعی است که به زودی نیروهای اطلاعاتی و نظامی کشورمان پاسخی قاطعانه به این تجاوز خواهند داد.

کوثری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد که عده‌ای شرور و تروریست بخواهند امنیت مرزهای کشورمان را خدشه‌دار کرده و به زودی این پاسخ قاطع را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار داشت: نیروهای مرزبان ایران اسلامی با رشادت و شجاعت از مرزهای کشورمان حراست کرده و خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول