اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی

250 کیلوگرم مخدر صنعتی در لرستان امحا شد

با حضور جمعی از فرماندهای انتظامی لرستان و خبرنگاران 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی در لرستان امحا شد.

250 کیلوگرم مخدر صنعتی در لرستان امحا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان ظهر امروز در حاشیه امحای مواد مخدر صنعتی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه امروز 250 کیلوگرم انواع مواد صنعتی در خرم‌آباد امحا شده است، افزود: این مواد مخدر صنعتی شامل حشیش، شیشه، قرص‌های روان‌گردان، آمپول، تریاک خیس و ... بوده است.

خدامراد کبکی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی نیروی انتظامی مقابله با مواد مخدر در کشور و در استان لرستان است، اظهار کرد: کشور ایران در زمینه مقابله با مواد مخدر کشور نخست محسوب می‌شود و همه وظیفه داریم که با این پدیده شوم و خانمانسوز مقابله کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: برای مقابله با مواد مخدر در کشور باید سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دیگری به کمک نیروی انتظامی بیایند و در این زمینه همه باید دست به دست هم دهیم و همدیگر را کمک کنیم.

وی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه طی شش ماه نخست سال جاری در لرستان 86 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

انتهای پیام/85001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول