اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 مدال برای البرزی‌ها

ایران قهرمان مسابقات هنرهای رزمی جهان شد

تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران با درخشش البرزی‌ها موفق به کسب مقام قهرمانی دومین دوره رقابت‌های هنرهای رزمی جهان شد.

ایران قهرمان مسابقات هنرهای رزمی جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، این رقابت‌ها به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ برگزار شد.

در این رقابت‌ها کوروش رجلی و محمد کاظمی نمایندگان شایسته استان البرز نیز حضور داشتند که در کنار دیگر ملی‌پوشان موفق به کسب مقام اول تیمی شدند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین بازی نمایندگان آمریکا را با نتیجه 26 بر 5 شکست داد، در دومین بازی ونزوئلا را با نتیجه 28 بر 4 و در سومین بازی تیم ملی کره را با نتیجه 27 بر 7 مغلوب خود کرد.

تیم ملی تکواندو ایران با شکست و حذف کره جنوبی به عنوان تیم اول گروه ب به مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات کامبت گیمز (المپیک هنرهای رزمی جهان) راه یافت.

در این دیدار تیم ملی کشورمان به مصاف تیم اسپانیا رفت و این تیم را با نتیجه 6 بر 5 مغلوب خود کرد.

در مرحله فینال، نمایندگان تکواندو ایران، برای کسب نشان طلا مجدداً به دیدار تیم آمریکا رفتند و این‌بار با نتیجه 17 بر 12 تیم ملی آمریکا را شکست داده و به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافتند.

ترکیب تیم ملی کشورمان را محمد کاظمی، ‌بهنام اسبقی،‌ علیرضا نصر آزادانی،‌ مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی و کوروش رجلی به عنوان تکواندوکار،‌ مرتضی کریمی سرمربی و هادی افشار به عنوان مربی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول