اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محل برگزاری محاکمه مرسی نامشخص است/تظاهرات دانشجویی در الازهر

یک منبع آگاه قضائی تأکید کرد که هنوز محل دقیق برگزاری محاکمه محمد مرسی رئیس‌جمهور برکنار شده مصر اعلام نشده است و احتمالا ۴۸ ساعت مانده به زمان محاکمه، محل آن نیز اعلام خواهد شد.

محل برگزاری محاکمه مرسی نامشخص است/تظاهرات دانشجویی در الازهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»،‌ یک منبع آگاه قضائی مصری تأکید کرد که محل دقیق جلسه آتی محاکمه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

با توجه به اینکه حامیان مرسی اعلام کرده‌‌اند که در روز محاکمه او تظاهرات خواهند کرد و از محاکمه وی جلوگیری خواهند کرد، احتمالا 48 ساعت قبل از محاکمه محل برگزاری جلسه دادگاه وی تعیین خواهد شد.

از امروز نیز درخواست‌های وکلا و خبرنگاران برای حضور در جلسه محاکمه مرسی در دادگاه تجدید نظر قاهره ثبت می‌شود.محاکمه مرسی قرار است روز 4 نوامبر (13 آبان) برگزار شود.

از سوی دیگر تعدادی از دانشجویان دانشگاه الازهر در برابر دانشکده زبان عربی این دانشگاه تجمع کردند و خواستار آزادی مرسی شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول