اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان:

بیش از 30 هزار نوآموز لرستانی تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: 30 هزار و 160 نوآموز لرستانی تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند.

بیش از 30 هزار نوآموز لرستانی تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیرحسین برجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود در لرستان با رشد 2,4 درصدی پوشش پایان یافت، اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 92 با انجام معاینات جسمانی و آمادگی تحصیلی در لرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه این طرح تعداد30 هزار و 160 نوآموز در سراسر لرستان تحت پوشش قرار داد، گفت: این تعداد نوآموز توسط 19 پایگاه ثابت و سیار در لرستان انجام گرفته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: در طرح سنجش سلامت نوآموزان 24 هزار و 754 نفر پس از ارزیابی اولیه به مدارس معرفی شدند و تعداد پنج هزار و 514 نفر نیز نیاز به پیگیری‌های درمانی و آموزشی داشته‌اند.

برجی با بیان اینکه از این تعداد 708 نفر در ارزیابی اولیه مشکوک به مشکل بینایی، تعداد 598 مشکوک به مشکل شنوایی تعداد سه هزار و 582 نفر مشکوک به مکشل آمادگی تحصیلی، 526 نفر بیش از یک مشکل و یک نفر نیز مشکل اختلال اتیسم داشته‌اند، گفت: 99 درصد نوآموزان لرستانی تحت پوشش این طرح قرار دارند.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول