اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری جشنواره ملی علم تا عمل، 11 تا 14 آبان سال جاری

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از 11 تا 14 آبان ماه جاری در مصلای امام خمینی تهران خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی علم تا عمل، 11 تا 14 آبان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رقیه علیجانی‌فرید ظهر امروز در آیین تجلیل از رابطان آموزش دستگاه‌های اجرایی استان، با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره، 60 طرح برگزیده از استان آذربایجان شرقی در کنار 1500 طرح منتخب سایر استان‌های کشور در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان و مدیران صنعتی و فناوری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری 196 دوره آموزشی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در این دوره‌ها 234 هزار و 530 نفر ساعت دوره‌های مختلف آموزشی را سپری کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی دوره‌های آموزشی نسبت به سال گذشته، گفت: این موفقیت‌ها در سایه تلاش رابطین آموزشی دستگاه‌های اجرایی حاصل شده است.

فرید اظهارکرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در راستای رسالت‌‌ها و ماموریت‌های خود، این دوره‌ها را با هماهنگی تمام دستگاه‌ها برگزار و تلاش دارد در مدت زمان باقیمانده از سال نیز، آمار خود را ارتقا دهد.

وی همچنین از تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع استادان شهر تبریز و شهرستان‌‌های استان در این دفتر خبر داد و گفت: این کار از طریق اعلام فراخوان به تمام دانشگاه‌‌ها، موسسات آموزشی و دستگاه‌‌های اجرایی و همچنین جمع‌‌آوری مدارک و مستندات متقاضیان به تدریس در دوره‌های آموزشی صورت گرفته است.

در پایان این مراسم از رابطین نمونه آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول