اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی قرچک برگزار شد + تصویر

همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در شهرستان قرچک برگزار شد.

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی قرچک برگزار شد + تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در شهرستان قرچک برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی، همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن منتظری گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان قرچک برای انتخاب نمایندگان خود در شورای هیئت‌های مذهبی به پای صندوق‌های رای رفتند.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی سرمایه‌های دینی و مذهبی ایران اسلامی هستند، گفت: ساماندهی تمامی هیئت‌های مذهبی برای اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی از مهمترین وظایف شورای هیئت‌های مذهبی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک افزود: این شهرستان دارای 650 هیئت مذهبی ثبت شده است که از این تعداد 400 هیئت مذهبی فعال هستند و می‌توانستند در این انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: این دوره از انتخابات با استقبال مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار و حاج علی پارسه با 90 رای، حجت‌الاسلام مرسل ابراهیمی با 87 رای، حبیب ستاری با 79 رای، پاشا جلالی با 78 رای، علی حیدری با 75 رای، عیسی حسنی با 73 رای و احمد محمودیان با 50 رای عضو اصلی این شورا و مجتبی کریمی با 72 رای، نعمت‌اله ایرانشاهی با 41 رای و زهرا رفیعی‌نژاد با 40 رای به‌عنوان اعضای علی‌البدل برای چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان قرچک انتخاب شدند.

منتظری افزود: بر اساس ضوابط و شرایط موجود، در شهرستان قرچک هفت عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای هیئت‌های مذهبی به مدت چهار سال در این تشکل مذهبی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول