اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد

بهره‌مندی 115 نفر از خدمات رایگان آموزشی فرهنگسرای جوان آذربایجان غربی

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی از بهره‌مندی 115 نفر از خدمات رایگان آموزشی فرهنگسرای جوان استان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

بهره‌مندی 115 نفر از خدمات رایگان آموزشی فرهنگسرای جوان آذربایجان غربی

علی اصغر شادجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماهیت خانه جوان عموماً در زمینه مباحث فرهنگی، ورزشی، هنری و دینی است که تأمین زیرساخت‌های لازم برای تسری دادن این مباحث به مناطق محروم استان در رأس فعالیت‌های فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های عمرانی، تعمیر، تجهیز و ایجاد سالن‌های جدید ورزشی صورت گرفته است، به رشد 100 درصدی تعداد کلاس‌های برگزارشده در نیمه نخست سال جاری در استان اشاره کرد.

شادجو تصریح کرد: تعداد کلاس‌های فرهنگی، دینی، ورزشی و علمی برگزارشده در فرهنگسرای جوان استان از 14 مورد در گذشته به 28 مورد در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

رئیس فرهنگسرای جوان استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در طول شش ماه نخست سال جاری 2 هزار و 400 نفر از آموزش‌های ارائه شده در این کلاس‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با توجه به تأکیدات مکرر مقام استان مبنی بر سوق دادن آموزش‌های ارائه شده به بخش‌های محروم، بر گسترش تعاملات با ادارات کل بهزیستی،‌ کمیته امداد امام خمینی و بازرسی استان در طول سال اشاره کرد و تصریح کرد: در این مدت خدمات متنوع آموزشی رایگان به افراد زیر پوشش این نهادها ارائه شده است.

شادجو از ارائه خدمات آموزشی رایگان به بیش از 87 نفر از اعضای خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: به 28 نفر از اعضای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین تعدادی از خبرنگاران استان نیز خدمات رایگان آموزشی ارائه شده است.

انتهای پیام/61006/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول