اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندوی استان تهران تاکید کرد

ارائه هر چه سریع‌تر گواهی هماهنگی سالانه مربیان هیئت تکواندوی استان تهران

مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندوی استان تهران گفت: مربیان رسمی استان تهران برای دریافت گواهی هماهنگی سالانه و نسبت به تکمیل فرم اطلاعات خود حداکثر تا تاریخ 28 آبان اقدام کنند.

ارائه هر چه سریع‌تر گواهی هماهنگی سالانه مربیان هیئت تکواندوی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، محسن حاتمی اظهار کرد: به منظور اجرای طرح نظارت و سامان‎دهی باشگاه‎های تکواندوی استان تهران، شناسایی و جلوگیری از فعالیت غیرقانونی اشخاص و باشگاه‎ها به نام تکواندو و حمایت از مربیان رسمی، کلیه مربیان استان تهران جهت تکمیل فرم اطلاعات خود تا روز شنبه 28 آبان ماه اقدام کنند.

وی گفت: مربیان رسمی و دارای حکم مربی‎گری، که بنا به هر دلیل تاکنون در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون ثبت نشده‎اند، تا زمان برطرف شدن مشکل سایت و هماهنگی سالیانه قادر به معرفی شاگرد جهت آزمون‎ها، مسابقات و ... نخواهد بود، مگر به نام مربیان دیگر، که این نیز شایسته نام و شخصیت مربی تکواندو نیست لذا می‎بایست هر چه سریع‎تر جهت رفع مشکل و ثبت مدارک در سامانه بانک اطلاعاتی و تکمیل پرونده و اعلام فعالیت خود در هیئت استان تهران و هیئت‎های حوزه و شهرستان اقدام کنند.

حاتمی در ادامه بیان داشت: پس از پایان مهلت ارائه گواهی‎های هماهنگی سالیانه از سوی هیئت استان تهران، با همکاری کمیته‎های بازرسی و قضائی، بازدیدهای منظم و دوره‎هایی صورت خواهد گرفت و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندوی استان تهران گفت: هرگونه فعالیت و برپایی کلاس تحت عنوان آموزش تکواندو و جذب هنرجو توسط مراکز خصوصی، دولتی و شهرداری و ... بدون حضور مربی رسمی (دارای حکم مربی‎گری از فدراسیون تکواندو و دارای تائیدیه از هیئت تکواندو) غیرقانونی است و مسئولان حوزه و شهرستان می‎بایست با نظارت و بازرسی از مراکز زیرپوشش خود ضمن شناسایی مراکز یاد شده، به صورت قانونی اقدام مقتضی را به عمل آورند و گزارش خود را جهت پیگیری و یا اقدام از طریق هیئت استان تهران به کمیته‎های بازرسی، قضایی و مربیان ارجاع کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه مربیان استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان جهت دریافت گواهی خود می‎توانند همه روزه از ساعت 13 تا 15 تا 25 آبان ماه به دفتر هئیت تکواندوی استان تهران مراجعه کنند.

گفتنی است؛ جهت اطلاعات بیشتر و دریافت فرم اطلاعات به قسمت بخش‎نامه‎های سایت هیئت تکواندوی استان تهران مراجعه کنید.

انتهای پیام/2568/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول