اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم ولایتمدار باقرشهر

جشن بزرگ عید امامت و ولایت در باقرشهر برگزار شد

همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ عید امامت و ولادت طی دو شب با حضور پرشور مردم ولایی باقرشهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی به همت مدیریت شهری باقرشهر برگزار شد.

جشن بزرگ عید امامت و ولایت در باقرشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با عید سعید غدیر خم جشن بزرگ امامت و ولایت طی دو شب (شب گذشته و امشب) با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه باقرشهر برگزار شد.

برگزاری تواشیح، اجرای تئاترهای آیینی، مولودی‌خوانی توسط ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) و سخنرانی پیرامون سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، جایگاه عید غدیر خم در بین اعیاد مسلمین و ... از جمله ویژه برنامه‌های اجرا شده در جشن بزرگ امامت و ولایت بود.

خانواده‌های باقرشهری در فضایی شاد و فرح در کنار اعضای خانواده در این جشن حضور یافته و یک روز به‌یاد ماندنی را با هم تجربه کردند.

تلاش مدیریت شهری باقرشهر در راستای ترویج ارزش‌های دین مبین اسلام

شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تأکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، اذعان داشت: با توجه به تبدیل مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سازنده از جمله رسالت‌های مدیریت شهری است.

سعید استاد فرج، عید سعید غدیر خم را بزرگترین عید شیعیان دانست و عنوان کرد: گرامیداشت ارزش‌های دین مبین اسلام امری در راستای ترویج دین مبین اسلام است و مدیریت شهری باقرشهر با برنامه‌ریزی‌های مدون و اجرای برنامه‌های مفرح، شاد و پربار به ‌دنبال ترویج فرهنگ غنی دین مبین اسلام است.

وی در ادامه، عید سعید غدیر خم را عید امامت و ولایت خواند و با تأکید بر ولایت‌مداری مردم غیور ایران اسلامی، تصریح کرد: عدی بن حاتم طائی یک نمونه از کسانی است که به مقام ولایت آگاه بود و ایثار کرد. عدی از اصحاب حضرت علی (ع) بود و در جنگ صفین در خدمت حضرت علی (ع) بود.

استاد فرج با تأکید بر اینکه عدی بن حاتم طائی سه پسرش به نام طریف، طارف و طرفه را در راه اسلام و ولایت تقدیم کرد، متذکر شد: عدی به مقام ولایت‌پذیری رسیده بود و می‌دانست که عمل بدون ولایت هیچ اثری ندارد رفتار و گفتار او گویای این مطلب است.

شهردار باقرشهر در پایان یادآور شد: امید است مجموعه مدیریت شهری باقرشهر با تلاش و کوشش و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، ولایت‌مداری خود را در عمل ثابت کنند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول