اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

لیاقت مس رفسنجان حضور در رده‌های بالا است

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: توان و لیاقت مس حضور در رده‌های بالای جدول است و امیدوارم این پیروزی پایانی بر طلسم ناکامی‌های مس در هفته‌های اخیر باشد.

لیاقت مس رفسنجان حضور در رده‌های بالا است

محمود محمودی‌نیا عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر آلومینیوم هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازیکنان مس رفسنجان در این فصل از مسابقات تلاش زیادی برای کسب نتایج مطلوب از خود نشان دادند، اما بدشانسی و برخی اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر موجب شده تا تیم نتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند.

وی افزود: آلومینیوم تیم پرمهره‌ای بود، مسئولان این باشگاه با جذب بازیکنان مطرح و باتجربه قصد صعود مجدد به لیگ برتر فوتبال کشور را دارند.

محمودی‌نیا ابراز داشت: باید از همه بازیکنان تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم، همه بچه در این دیدار خوب بودند و در نهایت نتیجه تلاش و زحمات خود را گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: حوادث نقش زیادی در نتیجه نگرفتن مس در هفته‌های اخیر داشته است‌ در این دیدار داور مسابقه در دقیقه 35 بازی گل سالم تیم ما را نپذیرفت، اما هنگامی که در بین دو نیمه فیلم بازی را دید به اشتباه خود اعتراف و از ما عذرخواهی کرد.

محمودی‌نیا گفت: در دیدار مقابل ابومسلم نیز همین مسئله اتفاق افتاد و داور گل مس را مردود کرد و یا در مسابقه مقابل البدر بندر کنگ بیش از 12 موقعیت گلزنی داشتیم که هیچ یک از آنها به گل تبدیل نشد. 

مُردیم تا پیروز شدیم

وی عنوان کرد: مُردیم تا بردیم، این چند هفته فشار و استرس زیادی را تحمل کردیم، توان و  لیاقت مس حضور در پله‌های بالای جدول است.

محمودی‌نیا اظهار داشت: امیدوارم این پیروزی پایانی بر طلسم ناکامی‌های مس در هفته‌های اخیر باشد، این تیم در اردوی آماده‌سازی پیش فصل شرایط خوبی داشت و باید اکنون مزد برنامه‌ریزی و تمرینات روزهای آماده‌سازی خود را بگیرد.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان یکی از مشکلات تیمش را عدم گلزنی مهاجمان مس دانست و افزود: یکی از برنامه‌های کادر فنی تلاش و اتخاذ تصمیم و تدبیر لازم برای حل و فصل این مشکل است.

وی افزود: باید برای حل این مسئله چاره‌ای کنیم،  تیم در تمام خطوط منسجم و هماهنگ است، اما به نظر می‌رسد باید در خط حمله با اقتدار بیشتری ظاهر شویم.

محمودی‌نیا در مورد آخرین وضعیت علی سامره مهاجم و کاپیتان کهنه کار مس رفسنجان گفت: سامره در این دیدار پس از گذشت چند هفته 70 دقیقه برای تیم بازی کرد، او دیر به تیم اضافه شد و در چند هفته گذشته تلاش زیادی کرد تا به تیم اضافه شود.

وی بیان داشت: اگر وی در هفته‌های آتی به آمادگی بدنی بیشتری برسد قطعا کمک زیادی به تیم می‌کند، زیرا وی یک بازیکن باتجربه و تاثیر‌گذار است.

انتهای پیام/80011/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول